Lån

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvor mye lån har dere og hvor mye betaler dere i lån egentlig? Her føler jeg vi betaler mye. Hadde nesten 14 000, men har byttet og nå betaler vi 12 000. For 3,2mill

Har litt over en mill i lån, betaler litt over 5000kr i måneden. Kjøpte hus på 110kvm med garasje og hage for 3år siden :)

Hvor mye lån har dere og hvor mye betaler dere i lån egentlig? Her føler jeg vi betaler mye. Hadde nesten 14 000, men har byttet og nå betaler vi 12 000. For 3,2mill
Vi har 3, 05, betaler ca 14000 i mnd. Har dere fullfinansiert?

Høres ikke ut som dere betaler mye. Vi har vel lån på 1.9 og betaler 9000kr i mnd

Vi har 3, 05, betaler ca 14000 i mnd. Har dere fullfinansiert?

Nei virker ikke sånn etter disse svarene her nei. Har bare virket sånn etter de fleste trådene jeg har lest før.

Nei det har vi ikke. Har det noe å si?

Ja, tror det har noe å si for oss, pga at vi har mer enn 85% lån. Burde satt meg bedre inn i dette, men vi hadde liksom ikke så mye valg for å få kjøpt leilighet :)

Ja, tror det har noe å si for oss, pga at vi har mer enn 85% lån. Burde satt meg bedre inn i dette, men vi hadde liksom ikke så mye valg for å få kjøpt leilighet :)
Ja burde satt meg mer inn i det med lån jeg og. Har absolutt ingen anelse. Men det hørtes nå ikke ut som vi betaler så altfor mye i forhold til hva andre har svart her da. Så det er jo bra :p

Har ca 1,6 og betaler 7000

Det kommer jo også an på nedbetalingstid (i forhold til hvor mye en betaler i avdrag). Vi betaler 18000 i mnd nå når vi har mulighet til det. Det positive er jo at lånet går fort nedover:)

Hva man betaler avhenger jo av lånestørrelse, rente og nedbetalingstid. Vi har innvilget lånet på 30år, men betaler som om det skulle vært 25år. Det gjør at vi enkelt kan frigjøre litt mer penger om det trengs. Har vurdert fleksilån, men renten er høyere.

Vi har 2 hus og to huslån. Et på 3.8mill - der betaler vi 16.000 i mnd.
Så har vi et på 1.7mill - der betaler vi 6-7000 i mnd.

Back
Topp