Hvor skal dere på ferie i sommer?

Til klinikken.
Tenk å få servert mat i en uke uten å lage den selv. Hahaha

Skal på vikingmarkeder i Vestfold, Agder og Østfold :)

Hjemmeferie på båten eller på hytta i Sverige. Kaaaaanskje en snartur til syden om jeg finner noe billig :) Håper dette er siste sommeren uten barn for vår del! Neste år er planen å leie hytte på Sørlandet med svigermor og ta med (forhåpentligvis) lille på en tur til Danmark

Bilferie til Danmark :)
Hvordan skal dere bo i Danmark? Vi driver å titter litt rundt nå, Danmark VIRKER soft når man har små barn (ei på 16mnd og en på 9 år) men aner ikke hvor man skal bo.. "Drømmer" om å leie et feriehus..

Her blir det en uke hjemme for meg og ungene mens mannen jobber, før vi skal ha tre uker ferie sammen. Blir hytta og en tur til Trøndelag til familien, gleder meg vilt til laaaange og late dager på hytta ispedd endel turer i fjellet.

Hvordan skal dere bo i Danmark? Vi driver å titter litt rundt nå, Danmark VIRKER soft når man har små barn (ei på 16mnd og en på 9 år) men aner ikke hvor man skal bo.. "Drømmer" om å leie et feriehus..
Det er ikke bestemt ennå, men tror det blir feriehus eller hytte. Vi tar også med oss lavvoen, så da er det ingen krise. Vi reiser med flere i familien, så planene er ikke helt i boks ennå :-P
Men når jeg var ungdom hadde vi feriehus ett par ganger :-) Utrolig kjekt det altså :-)

Back
Topp