Skravletråd mai

Ja, det kan være :p skal jo prøve å sluke penger på alt :p Fikk meg litt av et sjokk der forresten.. Var jo på båten for 2 uker siden, hadde på 4g men det sto satellitt... Hadde ikke kommet ut av morgen en gang :eek: La igjen mobilen og da jeg kom tilbake hadde jeg fått mld fra OneCall at jeg hadde brukt 80% av dataen var brukt.. Hmmm, trykka inn på face og plutselig fikk jeg ny mld hvor det sto at jeg hadde brukt opp all dataen som var grensa og at det kostet 500kr :eek: Hadde ikke vært på mobilen en gang, bare latt 4g stå på :eek: Så da var det sperret for datatrafikk.. Kom hjem, sjekka min side og der var det 500kr belastet!! Sambo ringte OneCall og de så at jeg ikke hadde vært på nett og slettet det :) Ja.. Ble lang historie, men pass på ;)

Nei skjønner at dere ikke ville stresse;)
Hmmm, kanskje det var noe annet de sendte da? Er det sesong 10 du er på?
Hadde de ikke wifi på båten? Det hadde de på stenaline, ræva så klart :p

Nei sesong 12 er den nyeste :D
 
Kjeder meg litt!
Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå.
Litt av slimproppen gikk igår ikke lenge etter eksamen og siden jeg kun er 20+3 så fikk jeg ringt jordmor idag og skal inn på torsdag for å passe på at det er helt tilfeldig.
Så unngår stress og løft før jeg vet noe mer :eek:
Det går nok fint, dem bygges jo opp igjen, men det er bra du tar forhåndsregler for deg og lille gutt ♡
 
Det går nok fint, dem bygges jo opp igjen, men det er bra du tar forhåndsregler for deg og lille gutt ♡
Ja, men kjedelig å vente så "lenge" før jeg vet om jeg kan bare fortsette som før eller om jeg skal ta det med ro.
Har hatt kynnere i mange uker allerede så de har jeg nærmest bare ignorert :p
 
Back
Topp