Skravletråd mai

Ja herregud :O det er så sykt hva barneklær koster ... Så små og samme pris som oss nesten spesielt babytøy :O oi såpass ja :O typisk at den ble for liten da :(

Er jo egentlig ikke så rart det koster med barnetøy da. For jobben med å sy er like stor som på voksenklær, kanskje til og med litt mer pirkete iom det er mindre. Ja det er mindre stoff men er vel sjelden det som er dyrest på barneplagene tenker jeg..

Er jo egentlig ikke så rart det koster med barnetøy da. For jobben med å sy er like stor som på voksenklær, kanskje til og med litt mer pirkete iom det er mindre. Ja det er mindre stoff men er vel sjelden det som er dyrest på barneplagene tenker jeg..
Jeg synes ikke ting skal koste så mye for koster nesten ingenting å lage og tenk på de som syr som nesten ikke får noe. Liker ikke det arbeidet bak klær, men kan ikke droppe å kjøpe klær for det om :p

ImageUploadedByBV Forum1464694769.924009.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464694777.974246.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464694809.609960.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464694817.276269.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464694824.761012.jpg

Jordbærkjolen kjøpte jeg 2 av da hun elsker den :p hihi

Satser på det, og regner mest med det, for altfor tidlig for noe modning her ihvertfall, men greit å være på den sikre siden med en sjekk :)
Men liker ikke å måtte forklare jordmor i detalje hvordan den ser ut for at de skal være sikre på det er den og ikke utflod :p vet godt hvordan den ser ut ;)
ja det er bedre med en sjekk for mye enn for lite :) de jordmødrene altså :p når vi trodde jeg hadde vannavgang når jeg hostet sånn så skulle hun ta sånn q-tips for å å sjekke det også sier hun er det bindet du har hatt på? så røsker hun det av meg og lukter på det :o jeg trodde seriøst jeg skulle dø....

Herlig mage!! :D gleder meg til jeg får min mage så stor og fin :)
Er det mindre enn 40 dager til termin når enn er høygravid, eller hvordan var det?
Ja, når det er igjen 40 dager er man høygravid:)
Skulle gjerne hatt min litt mindre jeg :p

Så mye fint :)
Heldige barn :)
takk :) nå ble jeg litt rørt her *gravidhormoner* :p håper henne blir glad når henne ser jordbærkjolene da henne virkelig vil sove med de og ha det på hele tiden :p hun tar av de andre kjolene og går i skittentøyet og henter jordbærkjolene der i fra :p

ja det er bedre med en sjekk for mye enn for lite :) de jordmødrene altså :p når vi trodde jeg hadde vannavgang når jeg hostet sånn så skulle hun ta sånn q-tips for å å sjekke det også sier hun er det bindet du har hatt på? så røsker hun det av meg og lukter på det :o jeg trodde seriøst jeg skulle dø....
Ja er det.
Haha er det mulig, syns det er vanskelig å beskrive slimproppen når jeg ikke vet om de kommer til å forstå ord som glassmanet osv :p

Back
Topp