Tidlig ultralyd imorgen

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Jeg skal på tidlig ultralyd imorgen. Er 7+4 da. Hva har dere som har vært på ultralyd sett så tidlig ? Tok dere utvendig ultralyd ?
Mannen min har ett barn med ryggmargsbrokk så vi er litt bekymret, håper alt står bra til imorgen ♡

Jeg var 8+5 på min tul, og det var innvending. Skal de se på selve fosterets utvikling er nok innvendig den beste enda. Vi så kroppsdelene og hjertet. Legen så og pekte ut det meste, og sjekket det de fikk sett. Men en lege som vet at det er barn i familien med ryggmarksbrokk vil uansett se ektra etter dette tenker jeg

Jeg skal på tidlig ultralyd imorgen. Er 7+4 da. Hva har dere som har vært på ultralyd sett så tidlig ? Tok dere utvendig ultralyd ?
Mannen min har ett barn med ryggmargsbrokk så vi er litt bekymret, håper alt står bra til imorgen ♡
Jeg tok innvendig og så så vi babyen, som kjæresten sa lignet på en peanøtt :) og så så vi hjertet slå som bare det. Jeg var på tidlig ultralyd og var 7+5 den dagen, sa gynekologen i hvert fall.

Ultralyd uke 6+4, en liten peanøtt med bankende hjerte, ul i dag 9+0 en liten bamsemums med bankende hjerte som sprellet med armer og bein <3 (er 8+5 i følge tidlig ul, men velger å følge mens termin, siden den var mer rett i forhold til fødsel sist)

Jeg skal også i morgen :Heartred Tipper det blir innvendig da livmor fremdeles ligger så langt nede. Blir spennende! Håper de kan se om alt er bra. Lykke til Angelstorm :signs003

Jeg ble målt til 7+4 på fredag. Innvendig ul. Spiren var 1,3 cm, vi kunne se plommesekken, og hjertet som slo. Ellers var det kjapt unnagjort så vi kikket ikke så lenge etter, var ikke det timen egentlig var til. Hun lette litt etter flere, for å se om det var en til bak den vi så, men det så heldigvis ikke slik ut :p

Jeg hadde utvendig sist (7+1) :) fikk se ei bønne med bankende hjerte ❤️ lykke til!

Back
Topp