Er dette greit?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Min mann og jeg er i ferd med å skilles..
Eldstemann har ikke SFO..
Han skal være hos pappan fra onsdag ettermiddag til søndag, altså tre dager med skole hvor han ikke har SFO..

Mannen kommer til å flytte til en annen kommune, men barnet skal gå på samme skole..
Mannen må da levere minstemann på SFO kl 6.45, for a han selv skal rekke til jobb..

Men da er det eldstemann... Jeg kommer til å bo her vi gjør i dag, som da er gangavstand til skolen.

Høres det OK ut at pappan da leverer eldstemann her på morgenen de dagene han har samvær og at gutten går til skolen på morgenen slik han vil gjøre ellers? Og hjem hit når skolen er ferdig slik at pappan henter han her når han er ferdig på jobb..

Hva tenker dere om dette?

Må jo være en grei løsning det, er vel ikke noe alternativ at han kommer seg fra pappaen til skolen selv, og er jo ikke kjekt å sitte alene på skolen frem til den starter (er vel ikke noe åpent så tidlig?)
Åpner sfo 645 der forresten? Her er det 730....

Tenker liksom at da føler han fortsatt at dette er hjem selv om han egentlig er hos pappa'n :)
Ja her åpner de 6.45 :)

Høres jo ut som en veldig god løsning om alle parter er fornøyd med det? :)

Det høres ut som en flott løsning!
Kanskje yngstemann kunne få være hjemme også, så han slipper å være så lenge på sfo?
(Bare en tanke.)

Da mine foreldre skilte seg, var jeg 6 år gammel, og jeg skjønte fint at begge steder var "hjemme," selv om jeg var annenhver uke hos foreldrene mine.
Jeg tror ikke barnet/-a dine blir forvirret av å være hos deg noen timer om morgenen. :)

Det høres ut som en flott løsning!
Kanskje yngstemann kunne få være hjemme også, så han slipper å være så lenge på sfo?
(Bare en tanke.)

Da mine foreldre skilte seg, var jeg 6 år gammel, og jeg skjønte fint at begge steder var "hjemme," selv om jeg var annenhver uke hos foreldrene mine.
Jeg tror ikke barnet/-a dine blir forvirret av å være hos deg noen timer om morgenen. :)

Han begynner på skolen nå til høsten, så er litt liten til å være alene.. Selv med storebror.. Men med tiden er nok det en god tanke :)

Høres fint ut det så lenge det passer alle parter. Meningen er jo at foreldre skal gjøre det som er best for barna, og det høres ut som dette er den beste løsningen.

Så lenge det fungerer for dere så må jo det Være en grei løsning :)

Så lenge det er greit for far og at du har muligheten til det, så må jo det være den absolutt beste løsningen.

Høres ut som en god løsning :) jeg ville ha latt lillebror også gjøre det samme jeg da! Har selv 1 klassing og han har vært hjemme alene etter skolen i flere timer

Back
Topp