Hva i alle dager?

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen.
Jeg oppdaget noe hvit tyntflytende i urinen i dag. Er på hytten og her har vi sånn miljø do,med svart kammer man tisser i,så det var lett og se.
Urinen rant ned,men den tynne hvite "laken" lå igjen. Hva er det? Noen som vet? Formen er ellers Ok.

Eggehvite altså proteiner? Jeg vet ikke om det syntes i urinen.. eller evt utflod, vi har de rareste forandringer der nede..

Det så ut som tynn melk:-)
Det kan god være tar utflod.
Jeg søker litt på nett,får bare opp Uvi da,men det er det nok ikke. Har ingen symptomer på det. Skal til legen på fredag,så får høre med henne da.
Om jeg blir uvell el noe får jeg bare ringe legen. Har bare ikke sett det før.. Så fikk litt hetta...

Sist jeg var gravid så hadde jeg ofte urinveisinfeksjon uten symptomer, så du burde fått tatt en urinprøve og levert på nærmeste legevakt.
Er en så kjapp sak at som regel så bare leverer du i skranken, og så får du utlevert piller og resept, bare si hva det gjelder.
Fikk og hvitaktig utflod i urinen såndet ut for og urinen var ofte litt "tåkete melkeaktik utblandet"..

Sist jeg var gravid så hadde jeg ofte urinveisinfeksjon uten symptomer, så du burde fått tatt en urinprøve og levert på nærmeste legevakt.
Er en så kjapp sak at som regel så bare leverer du i skranken, og så får du utlevert piller og resept, bare si hva det gjelder.
Fikk og hvitaktig utflod i urinen såndet ut for og urinen var ofte litt "tåkete melkeaktik utblandet"..
Ok. Jeg skal ta å ringe legen på mandag. Så gå og levere prøve.
Det er jobbet aller beste!

Men vet du sikkert at det kom fra urinen? Det er helt vanlig med litt tyntflytende lotionaktig utflod.. Og det kommer samtidig, så ikke så lett å skille om man ikke følger veldig med.. Hehe...

Men vet du sikkert at det kom fra urinen? Det er helt vanlig med litt tyntflytende lotionaktig utflod.. Og det kommer samtidig, så ikke så lett å skille om man ikke følger veldig med.. Hehe...
Jeg troendes er utflod. Var på do no og tisset i en kopp,klar og fin urin.. Mye utflod i trusen,ikke hvitt..men jeg roer ned.. Så skal jeg ringe legen om det skjer noe mer osv..
Tusen takk for at dere deler erfaring.

Jeg har hatt kraftig uvi to ganger så langt i svangerskapet! Ingen symptomer noen av gangene...

Back
Topp