OUL endelig overstått

Sharona

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Da var ordinær ultralyd overstått og alt så veldig fint ut! :) Pustet veldig lettet ut når vi var der.. I tillegg ser det ut til at vi får en liten jente :) Veldig lykkelig! Eneste minuset er at jeg ble satt tilbake en hel uke.. fra 19+0 til 18+0, dvs. at jeg har termin 31. oktober. Ser derfor ut til at det fort kan bli november på lille jenta mi :Heartpink Synes også det var litt rart jeg ble satt tilbake en hel uke.. trodde kanskje jeg skulle settes fram noe, så ble litt overrasket. Men men! De kommer når de kommer uansett :) Hun var også ganske langt nedi bekkenet, så får en ekstra ultralyd i uke 28. Gleder meg allerede til vi ser henne igjen.

Gratulerer så mye :cat:

Gratulerer! Heldig du som fikk tilbud om ekstra ul. Her lå hun langt nedi bekkenet, men var ikke snakk om noe ekstra :p kjipt å settes en hel uke tilbake! Det kan vel skje om fosteret går i "dvale" en liten stund.

Gratulerer! Heldig du som fikk tilbud om ekstra ul. Her lå hun langt nedi bekkenet, men var ikke snakk om noe ekstra :p kjipt å settes en hel uke tilbake! Det kan vel skje om fosteret går i "dvale" en liten stund.

Tusen takk! :) Ja, var kanskje litt heldig med den. Hun trodde ikke det hadde noe å si at hun var så langt nede, men at det var greit å sjekke at hun hadde kommet litt lengre opp til uke 28. Vet ikke hvorfor noen får tilbud om en til og andre ikke.. Litt rart egentlig.

Litt kjedelig å bli satt tilbake så mye ja, men hun tok ganske mange mål på hodet osv så regner med at det var riktig :p De kan nok best...

Gratulerer så mye :cat:

Tusen takk! :)

Så godt å få en ny UL da! :D
Dessverre er det alltid kjipt å bli satt tilbake i hvor langt man har kommet, men som du sier, hun kommer når hun kommer ;) og den dagen kommer du ikke bry deg mindre om når termin var, for da er hun her allerede ❤️

Så godt å få en ny UL da! :D
Dessverre er det alltid kjipt å bli satt tilbake i hvor langt man har kommet, men som du sier, hun kommer når hun kommer ;) og den dagen kommer du ikke bry deg mindre om når termin var, for da er hun her allerede ❤️
Veldig godt å få en ekstra UL ja! :) kjedelig å bli satt tilbake ja, men tenker at det viktigste er at alt ser bra ut. Dessuten er jo termin tre uker før og to uker etter termindato, så man vet jo aldri når de kommer ;)

Gratulerer så masse ❤ :-D Vi holdt også på å få en ekstra UL, da lillegutt ikke ville ligge riktig i forhold til å få sett ordentlig på hjertet, men han snudde seg etter litt isvann :-P Litt kjedelig at det ikke ble ekstra, hehe.

Gratulerer :) jeg ble også satt tilbake 6 dager. Jeg vet egentlig når jeg hadde eggløsning, så tror jenta mi kanskje bare er litt mindre enn gjennomsnittet. (var på tidlig ultralyd som ga termin til riktig tid ifølge mine beregninger) Vi får se når hun kommer ut :)

Forrige gang da jeg var gravid var på tul i uke 13 og fikk termin 19 januar, etterpå på oul fikk jeg 23 januar, men hun kom til verden den 19 :)
Så ikke stol for mye på det de sier nå, kan regne med +- 2 uker

Gratulerer så masse ❤ :-D Vi holdt også på å få en ekstra UL, da lillegutt ikke ville ligge riktig i forhold til å få sett ordentlig på hjertet, men han snudde seg etter litt isvann :p Litt kjedelig at det ikke ble ekstra, hehe.

Tusen takk! :) Bra dere fikk sjekket hjertet ordentlig da, men skjønner at du har lyst på en ekstra, hehe ;)

Gratulerer :) jeg ble også satt tilbake 6 dager. Jeg vet egentlig når jeg hadde eggløsning, så tror jenta mi kanskje bare er litt mindre enn gjennomsnittet. (var på tidlig ultralyd som ga termin til riktig tid ifølge mine beregninger) Vi får se når hun kommer ut :)

Ja, jeg var også ganske sikker på termindato jeg allerede hadde.. da jeg reiste en del i perioden det klaffet, så vi hadde ikke så mange sjangser å bli gravid på :p Var også på to tidlige ultralyder. Men, vi får bare vente å se ja :) Eneste som er litt kjipt er permisjonsstart en uke senere.. men permisjonstiden er jo like lang fordi :)

Forrige gang da jeg var gravid var på tul i uke 13 og fikk termin 19 januar, etterpå på oul fikk jeg 23 januar, men hun kom til verden den 19 :)
Så ikke stol for mye på det de sier nå, kan regne med +- 2 uker

Nei, er jo fortsatt på "termin" om det er +- 2 uker, så får bare vente å se :)

Babyen i magen er laget med prøverør, så jeg vet nøyaktig når hun ble laget, men ble likevel flyttet 2 dager. Det er vel fordi de kan vokse litt sakte enkelte ganger. Hadde nektet å godta det om de flyttet meg mer, men 2 dager fra og til så jeg ikke på som noe problem :p

Babyen i magen er laget med prøverør, så jeg vet nøyaktig når hun ble laget, men ble likevel flyttet 2 dager. Det er vel fordi de kan vokse litt sakte enkelte ganger. Hadde nektet å godta det om de flyttet meg mer, men 2 dager fra og til så jeg ikke på som noe problem :p

Åja, det var jeg ikke klar over - da hadde jeg også protestert om man ble flyttet en uke ;) begynner egentlig å tvile på at jeg selv skulle vært flyttet og.. om ny termin er riktig testet jeg positivt allerede en knapp uke etter befruktning. Hvilket høres litt rart ut. Får diskutere det med jordmor når jeg er der neste gang.

Gratulere med ei lita jente ❤
Og hun kommer når hun kommer :)
Har lært at terminen kun er viktig før uke 37 (grensen til prematur) og uke 41 (i forhold til hvor langt man kan gå over) :)

Gratulere med ei lita jente ❤
Og hun kommer når hun kommer :)
Har lært at terminen kun er viktig før uke 37 (grensen til prematur) og uke 41 (i forhold til hvor langt man kan gå over) :)

Takk for det! :) Ja, du har nok rett, får håpe hun kommer etter 37 og før 41/42 :)

Takk for det! :) Ja, du har nok rett, får håpe hun kommer etter 37 og før 41/42 :)
Det jeg satser på også ;)
Når snuppa kom akkurat 37+0 merket jeg at slike ting ikke er viktig så lenge man helst føder mellom uke 37-41 ;)

Back
Topp