Ultralyd overstått

Grattis!

Så moro! :)

Men en skal ikke bli flyttet på når det er IVF altså. Står veldig tydelig i de nasjonale retningslinjene. Så vær obs på det. :)
http://legeforeningen.no/fagmed/nor...elser-i-den-alminnelige-svangerskapsomsorgen/

Håndtering av svangerskap etter assistert befruktning
Ved svangerskap der nøyaktig konsepsjonstidspunkt er kjent, for eksempel ved bruk av assistert befruktning, bestemmes svangerskapsalderen utfra konsepsjonsdagen23forutsatt at denne blir bekreftet av en ultralydundersøkelse i 1. trimester. Dagen for oocyttaspirasjon settes som dag 14, mens dagen for tilbakeføring av kryoembryo settes som dag 16 i svangerskapet.

Last edited:
Grattis!

Så moro! :)

Men en skal ikke bli flyttet på når det er IVF altså. Står veldig tydelig i de nasjonale retningslinjene. Så vær obs på det. :)
http://legeforeningen.no/fagmed/nor...elser-i-den-alminnelige-svangerskapsomsorgen/
Tusen takk! Det var jeg ikke klar over, men tenker at det ikke er så krise når det kun var snakk om 2 dager ;) får heller gjøre meg sta og vanskelig om de ikke setter meg i gang til riktig tidspunkt :) og det passer fint, for da kan jeg unngå å gå over til november :p

Bare fram ja. Så kom ikke til å bli noe problem med den senere :) jenta lå veldig lavt foreløpig, fordi jeg har visst dypt bekken. Men det så hun på som en fordel til fødselen :)
Så stas med ei litta jente❤️
Vi er visst ganske like vi to, sånn i kroppen altså! Hehe morkaka på samme sted og en baby som liker godt inne i bekkenet. Bra det er en fordel for fødselen, så får vi bare se om vi får samme opplevelse på føden :-)

Å, så hyggelig med en liten jente❤️
Alltid utrolig deilig å se at alt står bra til der inne:)
Jeg har også morkaka foran, men kjenner fortsatt endel liv både under det og på sidene. Så det er ikke sikkert du må vente så lenge før du kjenner henne;)

Å, så hyggelig med en liten jente❤️
Alltid utrolig deilig å se at alt står bra til der inne:)
Jeg har også morkaka foran, men kjenner fortsatt endel liv både under det og på sidene. Så det er ikke sikkert du må vente så lenge før du kjenner henne;)
Kjenner liv under jeg også. Bare tok litt tid før jeg innså at det var det :D men gleder meg til jeg kjenner henne skikkelig, ikke bare små bevegelser. Var visst ei veldig aktiv jente, så det kommer nok ;)

Så stas med ei litta jente❤️
Vi er visst ganske like vi to, sånn i kroppen altså! Hehe morkaka på samme sted og en baby som liker godt inne i bekkenet. Bra det er en fordel for fødselen, så får vi bare se om vi får samme opplevelse på føden :-)
Det håper jeg ihvertfall :) syntes det hørtes veldig positivt at ungen kunne ligge dypt i bekkenet allerede nå, må jo være perfekt når hun engang skal feste seg :D

Da var jeg endelig ferdig på ultralyd. Til tross for litt dårlig form ble det en veldig koselig opplevelse. Alt så helt perfekt ut, termin ble flyttet til 22 oktober og jeg er da 19+1 idag. Morkaken ligger på framsida, og babyen ligger dypt i bekkenet så da kan det gå litt tid før jeg kjenner noe skikkelige bevegelser. Og det blir ei lita jente :D
Vis vedlegget 179207
Gratulerer så mye med prinsessen ❤

Back
Topp