Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke sikkert det er bekkenløsning. Jeg har akkurat det samme. Spurte tilfeldigvis en lege om dette, og hun sa det kunne bare være hormoner. At gravide begynte ofte å verke i korsryggen, uten at det løstes ut i en bekkenløsning. For meg hjelper det å gå litt tur og tøye ut på kvelden (når jeg husker på det)

Ja det er mulig, men det kan også bli bedre om litt. Søk tilrettelegging på jobb med en gang, det gjorde at jeg klarte og stå i jobb myyyye lenger![]()
Jepp. Fikk den fra uke 6 denne gangen..
hvilke tilrettelegging kan jeg få i barnehage?
vi har alt påkledningsbenk som jeg også er flink til og bruke (er på stor avdeling)
Jeg er ped leder på små og fikk en hel person som gikk sammen med meg på min vakt som tok unna løft og gav meg mulighet til å sette meg ned når jeg trengte. Jeg fikk også stol som jeg kunne trille i, heve og senke og stable opp akkurat passe med puter i. Hvis man søker nav får man ofte mer enn man skulle tro.
Hehe, ja vet hvor enkelt det erTusen takk.
Roe ned med 3 små (litt store?) hjemme og 25 på jobb... Joda det er enkelt!
Får snakke med legen på tirsdag![]()
Jeg vil jo ikke at det skal bli verre.
Men før positiv test?
Den er kjip da!
Bedre enn forventet, jeg begynte hos fysio og svømming med fysio en gang i uken fra uke 12. Har brukt krukkene tidvis,men siden jeg tok hensyn så tidlig så går det overraskende bra. Er i dag 34+2huff, det er fryktelig tidlig.
hvordan går det med deg nå?
Bedre enn forventet, jeg begynte hos fysio og svømming med fysio en gang i uken fra uke 12. Har brukt krukkene tidvis,men siden jeg tok hensyn så tidlig så går det overraskende bra. Er i dag 34+2![]()