Beste høytiden?

Jula :Heartred Elsker alt som har med jul å gjøre, gleden, stemmningen, pyntingen, bakingen, maten, og self shoppingen og gleden med å glede andre :)

Nå elsker jeg julen, mest av alt fordi jeg har en flott svigerfamilie som virkelig vet hvordan jul skal feires, med god mat og godt selskap. <3

Juniors første "ordentlige" 17.mai var veldig stas, og jeg gleder meg masse til neste år, når han forstår enda mer, og kan være med mer. (Han er 14 mnd nå.)
:)

Jeg gleder meg forøvrig til alle høytider med ham fremover, og jeg skal gjøre dem så bra som mulig, alle sammen, med aktiviteter, pynting, god mat og ikke minst tid sammen. <3

Julen er veldig koselig, men kan også være veldig stressende. Så jeg tror jeg må si at påsken er min favoritt! Det er en lang høytid med mye fri og lite stress! :-)

Påsken.

Da reiser folk bort og man kan nyte vårstemningen i fred og ro ;)
Og drikke Asina!

Definitivt julen! Har alltid elsket julen, men spesielt nå etter at jeg selv har fått barn :Heartred Elsker alt med julen! Stemningen, gleden, forventingene i barnas øyne, mye familieselskaper der alle samlers og bare er sammen, snøen, pynten, masse god mat :Heartred

Førjulstiden er magisk, så blir julen :D

Pynt, stemningen, forventningene, familietiden og god mat :D

Jul! <3

Jul! Musikken, maten, familien, pakkene :)

Jula :Heartred Elsker alt som har med jul å gjøre, gleden, stemmningen, pyntingen, bakingen, maten, og self shoppingen og gleden med å glede andre :)
Samme her;-)

Julen her også:)
På grunn av stemningen og alle førjulsaktivitetene :) Mye kos sammen med familien :)

Absolutt jul! Har begynt å glede meg igjen ;) Samme vær som nå men stemningen er så mye bedre! (regn regn uten stopp)

O jul med din glede :D

Julen :)
Elsker all ventingen, forventningene, den gode maten, julebakst, familieselskap, gløgg og pepperkaker, julestemning og juleshopping :)

Back
Topp