Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Jeg svikta totalt i kveld! Jeg som hadde lova meg selv å skravle. Men med vann over hele vaskerommet, som var stappfult av esker fikk jeg nok å gjøre:( det tok mange timer,.

Tallene viser helt klart at dette ikke går, og jeg holder fast på at jeg tror vi lander på sånn rundt, sikkert litt over 6000
Ikke 7000
Og slett ikke 7550

Vi har 5401 nå. Det er halvannen time igjen. 100 skravleminutter. Tempo går trolig ned i løpet av den neste halvtimen.
Kjipt da..

Jeg tok ikke engang stat ved midtnatt, jeg sov.

Så Tamara får komme med fasiten på hvor mye (lite) vi skravlet.

Jeg svikta totalt i kveld! Jeg som hadde lova meg selv å skravle. Men med vann over hele vaskerommet, som var stappfult av esker fikk jeg nok å gjøre:( det tok mange timer,.
Hakket viktigere enn forum

Jeg tok ikke engang stat ved midtnatt, jeg sov.

Så Tamara får komme med fasiten på hvor mye (lite) vi skravlet.

Tror du det ble langt unna målet?

Jeg syntes 6000 var bra jeg.. Må jo trekke fra litt i kantene når det er så bra vær. Forventer da ikke at folk skal sitte å skravle kun for å skravle når man heller kan være ute å nyte solen og glade barn :) Er da ikke helt firkantet heller :P :D :D
Gitt det aktivitetsnivået som er, så var det bra, ja.

Vi klarer nok ikke stort mer, rett og slett.
Nyte våren er viktig og riktig.

(sier hun som nå skriver dette mens hun går den lange turen selv om hun hadde bestemt seg for å gå en kortere og heller ta litt husarbeidet... Men sola skinner....)

Gitt det aktivitetsnivået som er, så var det bra, ja.

Vi klarer nok ikke stort mer, rett og slett.
Nyte våren er viktig og riktig.

(sier hun som nå skriver dette mens hun går den lange turen selv om hun hadde bestemt seg for å gå en kortere og heller ta litt husarbeidet... Men sola skinner....)
Altså, hadde dere produsert en rekke meningsløse innlegg hadde dere klart 7550 innlegg. Men dere gjør ikke det... Dere skriver mye bra. Ergo er i går godkjent :)

Altså, hadde dere produsert en rekke meningsløse innlegg hadde dere klart 7550 innlegg. Men dere gjør ikke det... Dere skriver mye bra. Ergo er i går godkjent :)
Ja, vi bruker jo tid på bv fordi det er gøy. Gøy å skravle. Mye av det er tidvis fort og kort, men som du sier, ikke meningsløst. Vi skravler jo om noe. Om det som skjer.

Knallbra at det er godkjent.

Dumt jeg sov fra stat i natt, men jeg trengte søvn.

Ca kan vi beregne, så vi skal klare å ha noe å strekke oss etter i dag også.
Om det så er å skive om trilletur og husarbeid
Det er livet

Back
Topp