Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Haha, sant, men ikke så lett å holde motet oppe heller, når tallene lyser svart på hvitt.

Tallene viser helt klart at dette ikke går, og jeg holder fast på at jeg tror vi lander på sånn rundt, sikkert litt over 6000
Ikke 7000
Og slett ikke 7550

Vi har 5401 nå. Det er halvannen time igjen. 100 skravleminutter. Tempo går trolig ned i løpet av den neste halvtimen.

Det er nok det ja

Det er jo en deilig tid, men det er en laber tid for forumaktivitet

Men det er vel fødeboom da. Sånn siden dette er et babyforum så virker vel det begge veier. De føreklare skravler og teller ned, de nybakte går i bobla.

Sommeren er høyaktuell for fødsler. For dem som driver og timer slikt etter fornuft. Eller barnehagelover (Og ikke sånne som føder i jula. Det er JULI ikke JULA man skal føde.... )

Slutt på statistikken fra meg i kveld, lillegull våkna.

Jeg tar natta når jeg har fått henne til å sove igjen

Det har vel noe med at vi er mer ute. Egentlig er det vel et sunnhetstegn?
Ja, det er jo det

Men baby har ikke lov å være i sola

Baby liker ikke å ligge alene og leke.

Mor får derved ikke være i sola

Det er jo en deilig tid, men det er en laber tid for forumaktivitet

Men det er vel fødeboom da. Sånn siden dette er et babyforum så virker vel det begge veier. De føreklare skravler og teller ned, de nybakte går i bobla.

Sommeren er høyaktuell for fødsler. For dem som driver og timer slikt etter fornuft. Eller barnehagelover (Og ikke sånne som føder i jula. Det er JULI ikke JULA man skal føde.... )
Jeg vil helst unngå å føde i juli og august, da det er kaos på fødeavdelingene :P Tror jeg vil satse på mars-mai baby neste gang, hvis jeg klarer å planlegge det :P hehe...

Ja, og så kommer juni med alle avslutningene og juli som er ferie og august som er skolestart og hele den pakka der. Det er dvaletid.
Er nettopp det. Frykter det blir rolig her inne frem til hverdagen vegynner for fullt i september.

Jeg vil helst unngå å føde i juli og august, da det er kaos på fødeavdelingene :P Tror jeg vil satse på mars-mai baby neste gang, hvis jeg klarer å planlegge det :P hehe...
Jeg benytter meg ikke av fødeavdelingen, annet enn den gangen jeg fødte min eldste. I august.

Men jeg var der en time før han kom ut så jeg merket ikke så mye av kaos selv om jeg vet det var fødeboom

Ja, det er jo det

Men baby har ikke lov å være i sola

Baby liker ikke å ligge alene og leke.

Mor får derved ikke være i sola
Nei, det var det da. La far leke med baby, så mor får være i sola. Den taktikken skal jeg kjøre. Eller gå med vogna. Kjøpe vognparasoll kanskje .

Jeg benytter meg ikke av fødeavdelingen, annet enn den gangen jeg fødte min eldste. I august.

Men jeg var der en time før han kom ut så jeg merket ikke så mye av kaos selv om jeg vet det var fødeboom
Heldig du da :) Jeg måtte ha ks med mi første så var ganske avhengig av hjelp de første dagene jeg var der, fødte i september så da hadde de heldigvs ikke så mange fødende og vi fikk eget rom i 5 dager :)

Back
Topp