Ikke i bruk
Forumet er livet
Natta jenter! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta jenter!![]()
Har det tatt seg opp nå?
Og det ar vi vel sett hvert år også, at sommerhalvåret er mye roligere
Det er nok det jaJa, og så kommer juni med alle avslutningene og juli som er ferie og august som er skolestart og hele den pakka der. Det er dvaletid.
Haha, sant, men ikke så lett å holde motet oppe heller, når tallene lyser svart på hvitt.
Det er nok det ja
Like greit.Slutt på statistikken fra meg i kveld, lillegull våkna.
Jeg tar natta når jeg har fått henne til å sove igjen
Det har vel noe med at vi er mer ute. Egentlig er det vel et sunnhetstegn?Og det ar vi vel sett hvert år også, at sommerhalvåret er mye roligere
Sov godt til både deg og lillegullSlutt på statistikken fra meg i kveld, lillegull våkna.
Jeg tar natta når jeg har fått henne til å sove igjen
Ja, det er jo detDet har vel noe med at vi er mer ute. Egentlig er det vel et sunnhetstegn?
God nattaNatta jenter!![]()
Ja i grunnen. Så sånn sett er det ikke overraskende heller. Og nå som det også ble bra vær så benytter vel folk sjansenDet har vel noe med at vi er mer ute. Egentlig er det vel et sunnhetstegn?
Jeg vil helst unngå å føde i juli og august, da det er kaos på fødeavdelingeneDet er jo en deilig tid, men det er en laber tid for forumaktivitet
Men det er vel fødeboom da. Sånn siden dette er et babyforum så virker vel det begge veier. De føreklare skravler og teller ned, de nybakte går i bobla.
Sommeren er høyaktuell for fødsler. For dem som driver og timer slikt etter fornuft. Eller barnehagelover (Og ikke sånne som føder i jula. Det er JULI ikke JULA man skal føde.... )
Er nettopp det. Frykter det blir rolig her inne frem til hverdagen vegynner for fullt i september.Ja, og så kommer juni med alle avslutningene og juli som er ferie og august som er skolestart og hele den pakka der. Det er dvaletid.
Det er jo deilig detJa i grunnen. Så sånn sett er det ikke overraskende heller. Og nå som det også ble bra vær så benytter vel folk sjansen![]()
Jeg benytter meg ikke av fødeavdelingen, annet enn den gangen jeg fødte min eldste. I august.Jeg vil helst unngå å føde i juli og august, da det er kaos på fødeavdelingeneTror jeg vil satse på mars-mai baby neste gang, hvis jeg klarer å planlegge det
hehe...
Nei, det var det da. La far leke med baby, så mor får være i sola. Den taktikken skal jeg kjøre. Eller gå med vogna. Kjøpe vognparasoll kanskje .Ja, det er jo det
Men baby har ikke lov å være i sola
Baby liker ikke å ligge alene og leke.
Mor får derved ikke være i sola
Heldig du daJeg benytter meg ikke av fødeavdelingen, annet enn den gangen jeg fødte min eldste. I august.
Men jeg var der en time før han kom ut så jeg merket ikke så mye av kaos selv om jeg vet det var fødeboom