Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Det er lov å håpe
Gjerne for meg.

Mannen har beordret meg tidlig i seng, men vi får se, litt skravling nå jeg få tid til. Når lillemor sover. I mellomtiden krever hun det meste av meg
 
Vi nå har 3.420 innlegg, og 4.130 igjen
 
Å Heisann. Var dårlig med hjelp fra meg her i går, men jeg får vel sette ræva i gir og hjelpe til nå i kveld da. :eek:
 
:dance011Klare for å skravle?? :happy093.:happy093.


Krav tirsdag 24 mai:
- Skriv til sammen 6000 innlegg på hele forumet

Krav onsdag 25 mai:
- Skriv til sammen 7000 innlegg på hele forumet

Krav torsdag 26 mai:
- Skriv til sammen 6500 innlegg på hele forumet

:happy093:happy093
Sommeren kommer, derfor legger vi til en premie til i topp 100 mai om dere klarer dette, i tillegg kommer en kjempeoverraskelse i topp 100 juni som virkelig er verdt å skravle på topp for (kanskje det kommer noen hint også) :taunt014


Skal en person skrive 6000 innlegg på en dag? :D
 
Skal en person skrive 6000 innlegg på en dag? :D
Jepp, så er bare å henge i :-D










Neida, bare tulla :p

Nå i kveld trenger vi 7750 innlegg for å dekke opp for gårdagens smell.
Og det gjelder hele forumet, også termingrupper. Så alle innlegg teller, og alle monner drar :-D
 
Så dette er da noe jeg kan være med på selv om jeg ikke er en av de mest aktive her inne?
Jeg er flink til og skravle :p
 
Så dette er da noe jeg kan være med på selv om jeg ikke er en av de mest aktive her inne?
Jeg er flink til og skravle :p

Bli med i skravletråden? ;)
Men ja - er bare å skrive innlegg. Er samlede innlegg fra alle her inne som gjelder - ikke pr person :p
 
Så dette er da noe jeg kan være med på selv om jeg ikke er en av de mest aktive her inne?
Jeg er flink til og skravle :p


Og hvordan vet dere hvor mange innlegg som er postet og hvem som er på topp 100 egentlig?
Litt treig akkurat her jeg hehe
 
Jepp, alle deltar

Og skriver vi nok legger hun til en ekstra premie på topp 100, og du trenger ikke være veeeeeldig aktiv for å komme med på den trekningen :)
 
Og hvordan vet dere hvor mange innlegg som er postet og hvem som er på topp 100 egentlig?
Litt treig akkurat her jeg hehe

Topp100 listen ligger linket til inne på tråden om Topp 100 mai :)
Og hvor mange innlegg pr dag som er postet, må man regne seg til i forhold til statistikken fra midnatt :)
 
Hmm mye som gjenstår da
 
Back
Topp