Noen som har fått? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står det noe på mine utbetalinger da?Nei.
Forventer ikke før om en uke![]()
Nei. Har ikke pleid å stå noe der før samme dag som jeg får pengene.Står det noe på mine utbetalinger da?![]()
Nei. Har ikke pleid å stå noe der før samme dag som jeg får pengene.
Spent på hvor mye jeg får. Usikker på om jeg får noe for svangerskapspengene i fjor og, siden den perioden strakk seg litt både over 2014 og 2015.
Uansett bedre enn ingentingOkeija er spent på hvor mye jeg får jeg også.. Men det er vel ikke så mye å skryte av
![]()
Jeg har alltid trodd at man får begge år dersom en stønadsperiode strekker seg fra ett år til ett annet, men i en gruppe på ett annet forum var det mange som mente nei. Men det står litt vagt på nav sine sider https://www.nav.no/no/NAV+og+samfun...vite/feriepenger-og-fritak-for-forskuddstrekkNei. Har ikke pleid å stå noe der før samme dag som jeg får pengene.
Spent på hvor mye jeg får. Usikker på om jeg får noe for svangerskapspengene i fjor og, siden den perioden strakk seg litt både over 2014 og 2015.
Får for de første 12/15 ukene av stønadsperioden, ikke for hvert år. da ville det jo vært urettferdig for de som fikk unger tidlig på,året og som kun hadde permisjon i et årstall.Jeg har alltid trodd at man får begge år dersom en stønadsperiode strekker seg fra ett år til ett annet, men i en gruppe på ett annet forum var det mange som mente nei. Men det står litt vagt på nav sine sider https://www.nav.no/no/NAV og samfunn/Kontakt NAV/Utbetalinger/Nyttig a vite/feriepenger-og-fritak-for-forskuddstrekk
Jeg har alltid trodd at man får begge år dersom en stønadsperiode strekker seg fra ett år til ett annet, men i en gruppe på ett annet forum var det mange som mente nei. Men det står litt vagt på nav sine sider https://www.nav.no/no/NAV+og+samfun...vite/feriepenger-og-fritak-for-forskuddstrekk
Får for de første 12/15 ukene av stønadsperioden, ikke for hvert år. da ville det jo vært urettferdig for de som fikk unger tidlig på,året og som kun hadde permisjon i et årstall.
Usikker på om far får feriepenger, om begge foreldrene får permisjonen betalt fra nav, siden det jo er en permisjon på en måte... Slapp tenke på det sist da pappaen fikk fra jobben, men nå skal mannen ha permisjonen betalt direkte fra nav siden jobben ikke forskutterer.
Ja er det jeg tror. (15 uker om man har 80%da)Pappaen her ble litt snurt når han skjønte det for han mister jo for hele permisjonstiden sin. Men såklart jeg mister jo feriepenger for ca 27 uker, han kun for 10 siden han nok kun tar fedrekvoten.Mener det er 12 uker for hele perioden, og om mor da har den første delen av permisjon at det kun er hun som får :/
Ja er det jeg tror. (15 uker om man har 80%da)Pappaen her ble litt snurt når han skjønte det for han mister jo for hele permisjonstiden sin. Men såklart jeg mister jo feriepenger for ca 27 uker, han kun for 10 siden han nok kun tar fedrekvoten.
Ja jeg ser det er annerledes for svangerskapspenger enn for foreldrepenger og sykepenger. Svangerskapspenger er kun 64 dager ja :/ men hvis du startet å få det ca 10. desember så er det ca 12 dager (utenom helligdagene) og da bør det gjenstå 52 dager i så fallDet er vel den første delen av stønadsperioden slik jeg har forstått det, uavhengig av året. Men syns også det var litt uklart, så får vente å se.
Det er vel de første 64? dagene av svangerskapspenger mener jeg, og om jeg ikke husker helt feil så startet det rundt 10. Desember så noe håper jeg å få. Hadde sykemld først.
Også får jeg vel for permisjon for seg vil jeg tro, som er de første 12 ukene?
Ja jeg ser det er annerledes for svangerskapspenger enn for foreldrepenger og sykepenger. Svangerskapspenger er kun 64 dager ja :/ men hvis du startet å få det ca 10. desember så er det ca 12 dager (utenom helligdagene) og da bør det gjenstå 52 dager i så fall![]()
Hæ? Kommer de så tidelig? Ikke i juni altså?Nei.
Forventer ikke før om en uke![]()
Innen 31. Mai skal de kommeHæ? Kommer de så tidelig? Ikke i juni altså?
Ja antall dager er forskjellig, jeg tenkte mer på at ved sykepenger og foreldrepenger så får man for begge årene om det går over ett kalenderår, at det er det som er liktSykepenger er vel 48 dager, også har svangerskapspenger arbeidsgiverperioden i tillegg
Men jeg mener jeg skal ha for rundt 50 dager ja, og foreldrepengene i tillegg. Så noe er det ihvertfallgodt jeg får igjen på skatten i år og
![]()