Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor kan han ikke ha rosa teppe? Han bryr seg vel ikke om fargen ;-)
Veldig fint tipsDu fikk et tips av meg om å sy et trekk til teppet. Du kan evt sy et teppe selv av en gammel dyne. Det gjorde jeg![]()
Ja, det var de jeg synes også. De blir tynne på en sånn hard trebunn. Var veldig enkelt å bare klippe til ei dyne, og så brukte jeg et gammelt dynetrekk til å ha utenpå. Fort gjortVeldig fint tipsJeg har vurdert å lage noe av en dyne, for synes mange av kjøpeteppene er litt tynne. Det som fulgte med var ganske tynt. Mer til pynt enn til nytt
![]()
Hva er målene på grinda da?Spurte sånn sett ikke om meninger på om hvor vidt vi skal/ikke skal bruke det rosa teppet. Kunne jo like gjerne latt være å skrive at det fulgte med et teppe for å unngå å støte noen fordi jeg ikke vil bruke et knallrosa teppe til min sønn.
Det jeg lurer på er tips til tepper med oppkant andre har likt eller vært fornøyd med, som passer til lekegrinder fra Schardt...![]()
Den er 1m x 1m. Lurte på å kjøpe skumgummimadrass og klippe til og sy trekk til, men usikker på om det kan være farlig for baby. Om det kanskje være en spesiell type madrass som puster bedre. Har lite peiling siden det er første babyHva er målene på grinda da?
Går det an å få tak i en tynn madrass av noe slag å sy trekk til, så blir det litt mer polstring også?
Nja, tror det skal gå greit med skumgummi så lenge den er nyDen er 1m x 1m. Lurte på å kjøpe skumgummimadrass og klippe til og sy trekk til, men usikker på om det kan være farlig for baby. Om det kanskje være en spesiell type madrass som puster bedre. Har lite peiling siden det er første baby![]()
Nei, tenker mest å bruke den den som sove, hvile- og lekested på dagtid fra 3-8 mnd regner jeg med. Skal sjekke om Jysk har sånne skumgummimadrasser som kan klippes opp og has underNja, tror det skal gå greit med skumgummi så lenge den er ny
Blir jo ikke oppi der så lenge som i en seng feks, så at det puster litt eller masse spiller nok ikke så stor rolle.