MYE murringer

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Jeg har de siste kveldene hatt sinnsykt mye murringer. Vonde, slik at jeg helst vill ligge sammen krølla på sofaen. Jeg leste at den lille er inni en stor vokse periode nå, kanskje det er derfor? Jeg er 13+1..

Hvordan er det hos dere?:)

Har hatt en del småmurring men ikke vondt på noe vis da:) Er 14+3:) Men tenker nok de små mageboerene våre vokser en del om dagen:D

Jeg hadde litt ubehagelige murringer forrige helg, men det varte kun en dag eller to. Håper det går fort over for deg også!

Jeg har også en del murringer som kommer og går. Helt sikkert et tegn på at den lille vokser! :)

Jeg har de også, men mest de første ukene. Da var det sånn som du beskriver; jeg lå i fosterstilling i senga og gråt. Nå er det mer moderat murring, stikking, og "strekking" (jeg kaller det det, kjennes ut som en real muskelstrekk).

Jeg har også hatt mens murringer stort sett hele tiden, men ikke så kraftige som de siste kveldene. Så er det kun på kvelden nå. Satser på det går over snart:) finner iallfall hjertelyden til lille med en gang, og skal på tul om 4 dager :D

Det er ligamentsmerter, livmoren som vokser. Helt vanlig! Husker jeg hadde mye av det sist, men denne gangen er det mindre. Sikkert fordi livmoren har vært igjennom det en gang før, eller noe.. :) Pust med magen og slapp av :)

Jeg har ikke hatt noen særlig murringer, men har hatt "småvond"/ukomfortabel følelse i korsryggen som jeg pleide å ha når jeg hadde mens. De siste ukene har jeg hatt mere vondt i korsryggen og av og til også mot hoftene, lurer nesten på om det er bekkenløsning eller noe. Det ble verre etter en lang dag med aktivitet.

De siste to dagene hadde jeg derimot trykkfølelse i livmoren. Er ikke helt sikker, men regner med at det er normalt også.

Jeg har også hatt endel murringer, ubehagelig, men ikke vondt... Tror det er helt normalt ja:)
Håper smerten gir seg snart, Cowgirl :)

Jeg er omtrent like langt på vei som deg og har merka mye mer murringer, stikking og strekking enn vanlig, så baby vokser nok fort nå. Det har ikke vært like ille hos meg som du beskriver, men jeg får sånne hogg innimellom som kjennes ut som om noen planter en kniv inn der. Da ligger jeg i fosterstilling og hyler også :p

Har ikke lagt merke til slikt denne gangen. Bare at det har stukket litt der nede :)

17+3 idag, og kjenner som regel bare bevegelse og spark/slag nå :)

Jeg er omtrent like langt på vei som deg og har merka mye mer murringer, stikking og strekking enn vanlig, så baby vokser nok fort nå. Det har ikke vært like ille hos meg som du beskriver, men jeg får sånne hogg innimellom som kjennes ut som om noen planter en kniv inn der. Da ligger jeg i fosterstilling og hyler også :p
Ja, det skjedde liksom rundt midten av uke 12. Det var heldigvis litt bedre i går. Men det er nok fordi den lille vokser mye nå<3 så da skal jeg heller holde ut, hehe:D

Back
Topp