Fondantbilde på pavlova

Alvejenta

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Har kjøpt et minions fondantbilde på ebay til gutten som blir 4 år. Meningen var å ha det på en sjokoladekake, men nå vil han ha pavlova istedenfor. Vil det gå bra å ha bilde på en pavlova i langpanne, eller vil det bli bare søl? Bruker pisket krem og vaniljekrem under bilde hvis det går.
Prøvd å Google det litt, men blir ikke klok, så håper noen bakekyndige har et svar :)

Er bilde printet på maisark?? I såfall skal det gå bra, men ville lagt det på rett før servering. Kremen kan spise opp bildet.
På jobb legger vi marsipan eller fondant under bildet når vi legger bilde på kremkake :)

Er bilde printet på maisark?? I såfall skal det gå bra, men ville lagt det på rett før servering. Kremen kan spise opp bildet.
På jobb legger vi marsipan eller fondant under bildet når vi legger bilde på kremkake :)
Det er ikke sånt tynt rispapir, er en tykk icing, regner med det er fondant.

Hvis det er så tykt som det bildet jeg kjøpte (det var dog ikke ebay, men var fondant), bør det legges på en stund før servering.
Jeg fulgte rådet om å ta det på rett før, og det var så stivt at man ikke fikk skjært gjennom det, selv med skarp kniv. :)

Hvis det er så tykt som det bildet jeg kjøpte (det var dog ikke ebay, men var fondant), bør det legges på en stund før servering.
Jeg fulgte rådet om å ta det på rett før, og det var så stivt at man ikke fikk skjært gjennom det, selv med skarp kniv. :)
Ja er nok et sånt bilde. Holder det med 1 time før servering?

Back
Topp