Anbefal meg en vogn!

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Jeg vil ha en til vogn til min jente. Hun er snart 11mnd

Har emmaljunga city cross fra før.

Men tenkte på ei lettere, mindre og mer kompakt vogn. Må ha gummihjul/luft pga trillekomforten og veiene her. Bare ikke plasthjul.

Fordel at den tar minst mulig plass sammenfoldet da vår nåværende tar hele bagasjerommet. Og at den kan legges i liggestilling ;)

Babyjogger city elite :)

Babyjogger city elite :)

Babyjogger city mini GT. :D God å trille, lett å legge sammen, stor god skjerm, romslig kurv under.

Babyjogger city mini GT. :D God å trille, lett å legge sammen, stor god skjerm, romslig kurv under.
Vi ELSKER vår city mini GT, kan absolutt anbefale den! Liten og lett men samtidig stabil å trille, og tar lite plass sammenslått. Du kan til og med bare ta av hjulene med et lite klikk dersom du behøver det :) Vi har den i tillegg til Emmaljunga edge.
Kan den legges ned i liggestilling?

Jeg vil ha en til vogn til min jente. Hun er snart 11mnd

Har emmaljunga city cross fra før.

Men tenkte på ei lettere, mindre og mer kompakt vogn. Må ha gummihjul/luft pga trillekomforten og veiene her. Bare ikke plasthjul.

Fordel at den tar minst mulig plass sammenfoldet da vår nåværende tar hele bagasjerommet. Og at den kan legges i liggestilling ;)
TFK er helt fantastisk :-) Den er smal og lett å manøvrere, liten når man slår sammen og generelt veldig god.

Gikk fra emmaljunga edge duo til babyjogger city elite. Helt fantastisk og anbefaler på det varmeste :)

Definitivt baby jogger city mini gt.
Har masse bilder :)
5815e0efb1d698313465b5632606d82e

Back
Topp