Sommer!

Den er fin den! Jeg kjøpte selv igår, men får meg ikke til å ta mer enn en slurk.. har en eller annen rar mental sperre! :confused::D

Her blir det helst Staropramen, men hadde ikke sagt neitakk til Carlsberg heller

Til vanlig er det deilig å ta glass i solen, men nå blir jeg kvalm bare av tanken! Så ingen alkoholfrie varianter på meg..Nyter iskald eplejuice eller limonade:p

Skulle ta en Aass uten, men så viste det seg å være 0.7% i den, så fått litt angst etter det hehe!

Jeg drikker jo ikke øl, men fant et par viner i alkofri hylla som smakte godt, litt bedre en mozell i glasset ;)

Obs! Jeg drakk denne i et bryllup, men da jeg så flasken stod det 0,5% på den! Så da ble det Solo og vann resten av kvelden... Men Clausthaler har en Pale Lager som er alkoholfri og veldig god (jeg liker lyst øl)

Kan forøvrig tipse om Moredel og andre juicer fra Innigo, et firma i Hardanger som lager deilige fruktjuice. Jeg tar Moredel når andre tar eg glass rødvin

Jeg elsker øl, men har vært gravid/ammende helt siden sommeren 2014, så jeg er utrolig takknemlig for munkholm! Alkoholfri øl som faktisk smaker skikkelig øl. :D

Back
Topp