Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg kan starte opp på medisiner veldig fort. Også komme i gang med forsøk før høsten. Mer vet jeg egentlig ikke enda før jeg har snakket med sykepleieren .Så fint å høre fra deg! Hvordan blir veien videre etter at du ringer inn mens?
Tusen takkKrysser fingerne kjære deg ❤
Jeg har ringt inn mens i dag. Ble veldig usikker på om jeg kanskje måtte vente til neste mens siden jeg fikk mens på lørdag og det har vært mange fridager. Men nå får jeg alt i posten så da er vi snart i gang. Å herregud sommerfugler i magen.
Håper vi får det til på første forsøk nå da
Ja veldig deilig. Vært mye venting siden forsamtalen nå, så det skal bli godt å komme i gang nå.Hurra! Deilig å endelig være igang!![]()
Takk Molly. Ja nå må det klaffer på første forsøk noe annet er ikke et alternativ .Ååh spennende !! Håper det klaffer på første forsøk <3 Heia heia!
Haha! Fantastisk å få det brevet!Jeg har fått brev,jeg har fått
brev trallalalalaaaa.
Da blir det spray start fra den 3 juni. Kontroll 21 juni.
Har fått puregon og ovitrelle og lutinus. Lutinus har jeg en eske med så da trenger jeg egentlig bare å hente ut en eske av den.
Fikk 2 flasker med spray så skal vel på lang protokoll jeg da. Nå er det virkelig sommerfugler i magen her . Snart i gang
Haha. Ja den var virkelig fantastisk. Made my day. Ja er synarella jeg har fått.Haha! Fantastisk å få det brevet!![]()
Høres ut som lang protokoll hvis det er synarella nesespray du har fått![]()
Ja, lang protokoll er visst bra når man har endo. Men rart de ikke sier klart ifra hva slags protokoll du skal ha da.Haha. Ja den var virkelig fantastisk. Made my day. Ja er synarella jeg har fått.
Men på forsamtalen sa han legen at jeg ville få kort protokoll siden jeg lå an til å bli overstimulert. Så rart de setter meg på lang protokoll. Men kanskje det har med endometriose tendenser de fant unner lap.
Jeg fikk resept. Et ark med info om synarella og en time for kontroll. That's it. Veldig dårlig med info jeg fikk også da jeg ringte. Hun hadde ikke tid til å prate med meg og sa : alt du trenger å vite står i brevet du får.Ja, lang protokoll er visst bra når man har endo. Men rart de ikke sier klart ifra hva slags protokoll du skal ha da.
Men du har vel fått ett oppsett på stimuleringen i brevet? (På riksen får vi ett gult ark med alt vi skal igjennom, og så fyller de inn datoer etterhvert som de blir bestemt).
Ehhhh... Ok? Så da vet du ikke når du skal ta medisinene da? Litt dårlig kanskje.....Jeg fikk resept. Et ark med info om synarella og en time for kontroll. That's it. Veldig dårlig med info jeg fikk også da jeg ringte. Hun hadde ikke tid til å prate med meg og sa : alt du trenger å vite står i brevet du får.
Oooookey!
Jo fulgte med et brev med når jeg skulle starte med spray og første kontroll. Men ikke noe mer enn detEhhhh... Ok? Så da vet du ikke når du skal ta medisinene da? Litt dårlig kanskje.....
Ja veldig godt å endelig komme i gang nå. Vært så mye venting og frem og tilbake.Hurra, da er det ikke lenge før du er i gangEndelig, det må være godt! Krysser fingrene for full klaff ❤
Ja, men det var godt å høreJo fulgte med et brev med når jeg skulle starte med spray og første kontroll. Men ikke noe mer enn det
Ja det gjør jeg nok daJa, men det var godt å høreda får du nok litt mer info på kontrollen
![]()