Mens når jeg går på synarela nesespray

Loppa77

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hei!

Har ikke vært inne på dette forumet før, men nå må jeg bare spørre om andres erfaringer (før jeg ringer SH i morgen). Har startet vårt 5. ivf forsøk nå (fikk en jente i starten av 2015 med ivf, nå er vi i gang med søskenforsøk) og har dermed "lang" erfaring med nesesprayen Synarela. Men denne gang har det skjedd noe rart. Fikk mens som jeg skulle forrige tirsdag. Endelig ferdig med den, så får jeg den på nytt i dag, altså uken etter forrige mens! Kan jo være en annen slags blødning, men har vært en del blod i dag akkurat som første dag i hver mens. Skjønner ikke dette.
Andre som har opplevd det??
Synes bare det er så rart siden det aldri har hendt før når jeg har gått på nesespray. Har heller aldri hendt utenom forsøksperiodene da jeg har ganske så stabile sykluser (26-28 dager).

Hei!

Har ikke vært inne på dette forumet før, men nå må jeg bare spørre om andres erfaringer (før jeg ringer SH i morgen). Har startet vårt 5. ivf forsøk nå (fikk en jente i starten av 2015 med ivf, nå er vi i gang med søskenforsøk) og har dermed "lang" erfaring med nesesprayen Synarela. Men denne gang har det skjedd noe rart. Fikk mens som jeg skulle forrige tirsdag. Endelig ferdig med den, så får jeg den på nytt i dag, altså uken etter forrige mens! Kan jo være en annen slags blødning, men har vært en del blod i dag akkurat som første dag i hver mens. Skjønner ikke dette.
Andre som har opplevd det??
Synes bare det er så rart siden det aldri har hendt før når jeg har gått på nesespray. Har heller aldri hendt utenom forsøksperiodene da jeg har ganske så stabile sykluser (26-28 dager).

Jeg hadde og lenger mens, med en dag opphold, var noe mindre blødning de dagene jeg hadde over :)

Jeg hadde og lenger mens, med en dag opphold, var noe mindre blødning de dagene jeg hadde over :)
Takk for svar. Jeg fikk nye blødninger noen dager etter at opprinnelig mens var over. Så det hang liksomikke sammen.. Litt mindre i dag, men blør fortsatt litt. Ringte SH (Ullevål) og de sa at jeg bare skulle fortsette med nesespray og starte med sprøyter på avtalt dato. Da jeg spurte om det var normalt at jeg fikk ny blødning etter mens fikk jeg til svar "Egentlig ikke..", så ble ikke helt beroliget. Men får håpe det ikke har noe å si for resultatet i hvert fall:-)

Takk for svar. Jeg fikk nye blødninger noen dager etter at opprinnelig mens var over. Så det hang liksomikke sammen.. Litt mindre i dag, men blør fortsatt litt. Ringte SH (Ullevål) og de sa at jeg bare skulle fortsette med nesespray og starte med sprøyter på avtalt dato. Da jeg spurte om det var normalt at jeg fikk ny blødning etter mens fikk jeg til svar "Egentlig ikke..", så ble ikke helt beroliget. Men får håpe det ikke har noe å si for resultatet i hvert fall:)

Disse hormonene gjør mye rart med kroppen vår så er ikke alltid lett å vite hva som er normalt :) jeg blødde iallefall ca 3 - 4 dager lengre enn vanlige mens :)

Har ikke hatt noen bivirkninger når jeg har gått på dette tidligere, men denne gangen skjer det visst mye rart, ja. Blødninger, hodepine, føler meg trøtt og sliten hele tiden, og humøret svinger noe voldsomt. Lurer på hvor bra det egentlig er for kroppen (og psyken) å gå på disse medisinene.. Men hva gjør en ikke for å prøve å bli gravid:-)

Back
Topp