Februar 2017!

På denne tiden i fjor satt jeg med hjerte i halsen og venta på telefon fra fertilitetsklinikken ved St. Olav om eggene jeg tok ut den 18 mai, hadde blitt befruktet og sånn. Dessverre fikk jeg telefon den 20. mai, like før vi var på tur til St. Olav for innsett om at de ikke hadde delt seg som de skulle over natta. Men akkurat nå tenker jeg at det var jo bra, hvis ikke hadde jo ikke denne lille tassen vært her akkurat nå.

Shit!! Fikk mensen 18.mai i fjor, og lille b ble unnfanget under el 1.juni. Nesten litt rørende at februar 17 er i gang jo!

Om ti dager er det et år siden Oscar ble unnfanget :) Og 23 dager til første positive test (av sånn ca 100 000 ;) )

12. Mai var vi på Ullevål og tok ut 8 egg og 8 egg ble befruktet ❤️ Fikk inn ett egg 15. Mai og har 4 egg på frys. Så utrolig takknemlig for at lillegutt satt på første forsøk ❤️

Tiden går så fort ja! Prøver å passe på å nyte tiden hun er liten. Snart løper hun rundt her. Synes denne babytiden er så deilig.

20 mai ble lille til :-P husker det som om det var i går :-P

Det er ett år siden han ble lagd i dag, testa positivt 06.06. Rart å se bilde av testen og vite at det var starten på denne nydelige lillebroren som kom til oss for å lage enda mer kaos og kos! ❤️

Jeg sluttet ikke på pilla før 12. juni :-O Allikevel kom min lille prinsesse i februar og er 3,5 måned allerede :-D

Back
Topp