marne_katt
Glad i forumet
Noen som har hatt/har dette? Som kanskje har noen erfaringer med symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Driver og lurer på om d er d jeg har, eller om d er for lenge siden siste dobesøk.. Selv om dette er tredje svangerskap så blir jeg litt urolig.Jeg har hatt! Hadde det 2 mnd før termin.
Startet på natta med smerter nederst i magen, takvise. skulle på svangerskapskontroll på dagen så ventet til da med å kontakte lege!
Da jeg tok urinprøve på legekontoret var urinen blodrød.
Legen tok meg ikke seriøst da jeg sa at jeg trodde det var nyrestein, for da hadde jeg hatt mye vondere!
Gikk hjem for å prøve å sove, men det gikk ikke. Kjørte innom legevakta som sendte meg rett på sykehuset. Fortsatt takvise vonde smerter, men ikke værre enn at jeg greide å kjøre bil selvSå jeg hadde ikke supervondt!
Etter us. av baby hvor de så alt var normalt tok de ultralyd av nyren som viste at det var en stein der. Ble innlagt og fikk paracet intavenøst som tok bort smerten nok. (jeg nektet noe annet en paracet)
Tok også en lavdose CT for å se steinen bedre så de kunne gi meg rett behandling!
Etter det var jeg inne på kontroll hver uke i noen uker før jeg ble "friskmeldt". Steinen er der fortsatt, men jeg har ikke vondt![]()
Tiss i en kopp å se om det er blod i urinen. Kan jo være at du har en UVI?Driver og lurer på om d er d jeg har, eller om d er for lenge siden siste dobesøk.. Selv om dette er tredje svangerskap så blir jeg litt urolig.
Ikke noe blod. Har tatt test hos legen for å sjekke UVI, men d var vist lite utslag. Ja jeg har i grunn vurdert siden i går å ringe dit.Tiss i en kopp å se om det er blod i urinen. Kan jo være at du har en UVI?
Er du engstlig så ring føden![]()