Å være melkedonor! Noe for deg?

Ja hvis jeg får til ammingen og har ekstra :)
 
Ja det hadde jeg ikke hatt noe imot. Jeg hadde jo så mye med tulla at der var nok til en flokk :p haha
 
Jeg var melkegiver, og var fint å vite at min melk kunne bli brukt til noen som trengte det :)
Dessverre hadde jeg mye problemer med brystbetennelse så mye melk ble kastet pga bakteriell brystbetennelse. Så fikk ikke gitt like mye som jeg kunne :)
 
Synes det er kjempe flott at de som har mye melk kan være med å hjelpe noen små som har trenger det i starten. :) Selv hadde jeg ikke hatt mulighet til det forrige gang iallefall.
 
Ja, jeg har akkurat sterilisert utstyret og skal til med dagens pumping.

Jeg har vært donor siden yngste var ca en måned (måtte bare bli ferdig med vannkoppene...) Og holder etter planen på ut neste måned. Da er hun et halvt år, og vi skal ha ferie i juli, så det er naturlig å slutte (man skal normalt sett slutte når ungen er et halvt år, med mindre de hae manko på givere da strekker de det litt lenger)
 
Ja, om jeg får like mye melk denne gangen sist så absolutt :)
 
Ja, jeg har tenkt til å bli det denne gangen om jeg får like mye melk som sist :)
 
Hadde sikkert vært det om noen hadde spurt meg når småen var liten.. Hadde veldig mye melk
 
Hadde ikke nok melk til mini da jeg delammet han men håper på mer melk denne gang så håper jeg kan få mulighet da:)
 
Det skulle jeg gjerne ha gjort, men sykehuset har ikke lov til å ta i mot donor melk. Det var slik sist jeg fødte.
 
Leste om det i BT i dag. Om eg får til amminga og har mjølk til overs so tenkte eg at dette var ein glimrende idé og kunne hjelpe andre:)
 
Hadde MYE melk til frøkna og ammingen gikk *bank i bordet* som en drøm fra første stund. Skjer det samme nå med den bittelille saken i magen så skal jeg definitivt bli melkegiver. :)
 
Jeg hadde nok melk til mini, men han var den eneste som fikk den ut! Så skulle jeg donert melk, måtte jeg nok vært amme :p
 
Det kunne jeg ha vært men var for lang avstand. Hadde mer enn nok melk.
 
Back
Topp