ellemelledegfortelle
Betatt av forumet
Til termin,men føler bare jeg går på vent,spent på når noe skjer.. Andre som har det slik? Eller klarer dere å fylle dagene så d ikke bare er fødsel som surrer i hodet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei, føler egentlig ikke at jeg går på vent (enda, termin i morgen, så mulig det snur når den er passert), stort sett har jeg nok småprosjekter til at dagen går uansett, litt husarbeid her og der, tur og trening med hunden, noen turer på butikken, en film/serie jeg vil se. Noen dager er jeg trøtt og sover endel. Så har ikke noe stort problem med å få dagene til å gå egentlig![]()
Så heldig du erher kjenner jeg at jeg er så spent på når det setter i gang,å hvordan denne fødselen vil bli.. Så kjenner etter alle tegn
masse lykke til,du er hvertfall ikke langt unna fødsel du,som har termin i morgen
![]()
Hehe, ja. Jeg har hele veien tenkt mai måned da, uten å være så fokusert på termindatoen, og det tror jeg har hjulpet på å være tålmodig. Også jobbet jeg fullt frem til uke 36+0, så jeg har jo bare hatt de siste fire ukene på å roe ned og gjøre ting i stand også (høyt blodtrykk, så med streng beskjed om ro). Også gidder jeg rett og slett ikke å henge meg opp i alle tegn, for jeg vet jeg bare hadde blitt sliten og lei av det, for jeg har jo tidvis tegn på at ting nærmer seg, men det er jo ting jeg vet folk går med i ukesvis, så jeg bare registrerer at det kommer og går nedpress, murringer og kynnere, også venter jeg heller på vannavgang eller rier![]()
Åh,send gjerne over litt av den gode tankegangen der til meg
Har du født før? Gruer du deg? Eller bare tar du alt som det kommer?jeg liker best når ting kan planlegges,å en fødsel kan man jo ikke planlegge i det heletatt,så jeg må virkelig bare vente,å ta alt som det kommer,å det er veldig lite meg
er nok derfor jeg venter så veldig også
![]()
Kan prøve
Nei, dette er førstemann, så aner ikke hva jeg går til, og ergo tar jeg det som det kommer. Men jeg er veldig laidback som person da, ting jeg ikke kan kontrollere får bare være, og fødsel er jo en slik ting jeg ikke får styrt fullt ut. Jeg har jo lest endel i forhold til hva jeg kan forvente meg, så jeg har jo gjort meg opp tanker om ditt og datt, men er veldig sånn at jeg tar det der og da. Stoler på sykehuset og på at jeg klarer å kommunisere med personalet der og samboer om mine behov. Mulig det blir helt kræsj alt sammen, men jeg får jo ikke noe bedre ventetid av å se for meg katastrofe, så jeg går utifra at alt går som det skal, og om ikke så kan de sakene sine på sykehuset, hehe. Men jeg er nok irriterende avslappa og rolig, bare går og gleder meg, har ihvertfall fått høre det fra venner og kollegaer som har gjort sitt beste med å "skremme" meg![]()
Har ikke termin før 31. Å har det helt likt som deg.. går bare å venter på at noe skal skje! Å de 3 andre kom dagen før og dagen etter termin så ikke noe håp om at noe skal skje før heller
Litt godt å høre at jeg ikke er alenegjør du noe for å hjelpe til på modningen?
jeg tar bringebærblad kapsler og modningsakupunktur
vet jo at d ikke starter noe fødsel,men håper det modner å forbereder kroppen til en god fødsel
![]()
jeg har sluppet unna overtid di andre gangene,så kjenner at jeg ikke er forberedt på d denne gang heller
![]()
Nei ingen verdens ting.. er det din 3.?
Dette er nr.3 javenter du nr.4?
![]()
Jepp venter på 4. Og sistemann ;-)
Bare husk at 3. Mann er en luring damin 3. Kom 2 dager over termin!
Ja jeg hører di sier at nr.3 skal være en luringhvorfor lurer jeg veldig på
må nok bare smøre meg med en god dose tålmodighet
![]()
Nr.4 er jo virkelig bra gjortmasse lykke til
![]()