Gravidklær

Ønskeskattnr2

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Januarlykke 2020
Hei alle flotte vordene:)
Jeg er førstegangs gravid og lite velbevandret i gravidklærnes verden. Jeg har hittil kun funnet Gravidklær på hennes og maurits... Har oppdaget at de to Hennes butikkene i byen ved meg aldri fyller opp i gravidavdelingen sin heller så er helt håpløst å handle der:p Noen som har noen tips til andre steder å gå??

Hei alle flotte vordene:)
Jeg er førstegangs gravid og lite velbevandret i gravidklærnes verden. Jeg har hittil kun funnet Gravidklær på hennes og maurits... Har oppdaget at de to Hennes butikkene i byen ved meg aldri fyller opp i gravidavdelingen sin heller så er helt håpløst å handle der:p Noen som har noen tips til andre steder å gå??
Jeg bruker mye gravidstrømpebukser og skjørt og kjoler. D gjorde jeg sist svangerskap også. Da kjøpte jeg kun strømpebukser og to bukser, ellers brukte jeg vanlige klær.

Denne gangen har jeg kjøpt to kjoler på nett. Bare søk, så finner du mange butikker m gravidklær på nett. Den ene ble jeg veldig fornøyd med, men den andre var litt kort. Kunne sendt tilbake, men merka d liksom ikke før jeg begynte å bruke den.

Jeg vet også bare om h&m, ellers har jeg søkt litt på nettet. Finner mye fint, men noe synes jeg er veldig dyrt (jeg er litt kresen på klær, så å bruke 1000,- på en bukse jeg egentlig ikke synes er fine, men er fin for en gravidbukse, synes jeg er litt drøyt:p)

Jeg liker godt tights, så jeg har kjøpt gravid tights og strømpebukse. Også en strørrelse større i vanlig, lange singleter. Bruker dette og en cardigan siden det er litt kaldt og vi enda ikke har gjort det helt offentlig:) her får du iallfall variert i farger og magen får du vist frem :D

Søke på nett er nok det beste. Her jeg bor er det også dårlig utvalg av gravidklær så jeg bestiller. Dessuten, så er jo skjørt og kjoler veldig behagelig så det liker jeg å bruke for å slippe at noe strammer :P

Jeg handlet litt gravidklær på nettbutikken asos forrige gang jeg var gravid, ble veldig lei av det på hennes! Om en måneds tid reiser jeg til London så planlegger å gå litt bananas i mamma-avdelingen på Topshop der ;) synd de ikke sender til Norge for der er det veldig mange greie gravid-klær!

Sniker fra oktober. Zalando har masse fint! :) Bestilte en del derfra forrige uke, og ble veldig postitivt overrasket over både passform og priser på tingene.

Zalando og mamalicious.no har mye bra! Jeg har tidligere vært skeptisk til å kjøpe klær på nett, men har gjort det noen ganger nå og har vært veldig fornøyd. Har bare måttet bytte en gang, og det var også veldig enkelt. Velg faktura, så betaler du aldri for mer enn det du beholder.

Tusen takk for gode tips damer:) Da skal jeg nok kose meg med å kikke litt på nett mens samboeren er på jobb i morgen;)

Synes alt mamma tøy er så dyrt, man får brukt det så kort periode så må man ut med mange 100 lapper for et plagg!!-__-

Hjelpes! Har vært på Happy Mums på City Lade (Trondheim) nå, og er i sjokk over prisene :-o 700,- for en joggebukse! Var også innom Stormberg outlet og kjøpte vann og vindtett mammabukse til 600,-
Liiitt forskjell da! :-o

Hjelpes! Har vært på Happy Mums på City Lade (Trondheim) nå, og er i sjokk over prisene :-o 700,- for en joggebukse! Var også innom Stormberg outlet og kjøpte vann og vindtett mammabukse til 600,-
Liiitt forskjell da! :-o

Herregud, såpass?:o Det var dyrt ja!!

Herregud, såpass?:o Det var dyrt ja!!
Ja, vettu, da holder jeg meg heller til kosebuksene fra Cubus (149,-), kjennes ut som at de også kan gå bra når magen kommer for alvor :-)
Får være måte på å robbe gravide for penger.. Prioriterer heller babyutstyr enn klær til meg selv :-)

Ja, vettu, da holder jeg meg heller til kosebuksene fra Cubus (149,-), kjennes ut som at de også kan gå bra når magen kommer for alvor :-)
Får være måte på å robbe gravide for penger.. Prioriterer heller babyutstyr enn klær til meg selv :-)

Ja kosebukse fra Cubus har jeg også investert i. Kjøpt en god gravidtights på HM til 99,- også men de får aldri inn igjen flere i riktig størrelse:p Helt enig når det kommer til å prioritere penger på utstyr!:)

Jeg handlet litt gravidklær på nettbutikken asos forrige gang jeg var gravid, ble veldig lei av det på hennes! Om en måneds tid reiser jeg til London så planlegger å gå litt bananas i mamma-avdelingen på Topshop der ;) synd de ikke sender til Norge for der er det veldig mange greie gravid-klær!

Mye fint på Asos! Men har dere noe erfaring med fortolling? Hvor mye må man ut med?

Mye fint på Asos! Men har dere noe erfaring med fortolling? Hvor mye må man ut med?
Hmm, det er nesten tre år siden nå så det husker jeg desverre ikke! Men regner med at man må betale fortolling og moms. Du kan regne ut på toll-kalkulator til tollvesenet hvis du er i tvil :)

Back
Topp