Nå sitter jeg her etter å ha slurpet i meg 3 dl med sukkerlake, kjenner livet ble jævlig kjipt akkurat nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hang in there! Syns ikke det var veldig digg selv heller, men hadde nesten trodd det skulle være enda kjipere faktisk..![]()
Uff, føler med deg...måtte du drikke det over en viss tid?
Hehe...jeg er inne i de siste 14 minuttene før blodprøve 2. Jeg syntes faktisk ikke det var så ille, men fikk de til å blande det med iskaldt vann og så styrta jeg dettok litt tid før det ikke kjentes som om det skulle komme opp igjen grunnet sødmen, men smakte "bare" som tykt sukkervann
Har vært gjennom mye verre før
Håper du klarer å holde det nede!!![]()
Holdt seg nede her og, men skal ikke lyve og si ar jeg ikke er kvalm og uggen nåDet er nede enda! Til min store overraskelse, enda en time igjen!![]()
![]()
Fikk tips om å skylde munnen med vann..da ville mye av smaken gå vekk. Skal ta den testen for andre gang i juni..da skal jeg prøve det.
Høres rart ut - man skal være helt fastende (med unntak av glucosen) man får frem til den siste prøven er tatt 2 timer etter inntaket av glucosen.Fikk tips om å skylde munnen med vann..da ville mye av smaken gå vekk. Skal ta den testen for andre gang i juni..da skal jeg prøve det.
Høres rart ut - man skal være helt fastende (med unntak av glucosen) man får frem til den siste prøven er tatt 2 timer etter inntaket av glucosen.[/QUOTE
Fikk tips om å skylde munnen med vann etter glukosevannet var inntatt.
Sånn at man fikk vekk den søte smaken i munnen. Ikke svelge det osv. Jeg vet man skal være fastende osv.
Fikk tips om å skylde munnen med vann..da ville mye av smaken gå vekk. Skal ta den testen for andre gang i juni..da skal jeg prøve det.
Jeg fikk beskjed om å ta ett par slurker vann etterpå for å få vekk smaken. Smaken var ikke så fæl, men det var verre med kvalmen som kom snikende med en fastende mage og sukkersjokkHøres rart ut - man skal være helt fastende (med unntak av glucosen) man får frem til den siste prøven er tatt 2 timer etter inntaket av glucosen.
Her var den 5,2 til å begynne med og 7,4 etterpå. Var visst helt ok, men får bekreftelse fra sykehusetDa er jeg endelig ferdig og hjemme igjen!tror jeg ligger i grenseland, hadde fastende blodsukker på 6,5 men fikk ikke vite sluttresultatet. Alt kom opp igjen med engang jeg kom meg på do! Haha