Gratulerer med dagen:)

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hipp hurra:D
Håper alle store og små❤
 
Last edited:
Såå koselig bilde :) har dere hatt en fin dag?

Hatt en superfin dag sammen med familien:) Først barnetoget, så kirken også skolen:) Så ut som dere har hatt en fin dag også:D
 
Gratulerer med dagen!

For et nydelig trekløver i matchende drakter :rolleyes:

Hvordan har lillemanns første 17.mai vært?:) Har dere hatt en fin feiring? Takk, de er den lille store stoltheten min❤ He, he. Stolt mamma, ja:)
 
Aha, samme her også. Minus kirken :)

Knallvær da!! :D

Helt fantastisk 17.mai vær vi fikk i år:D:D Håper det blir flere år med sånn vær, deilig det ikke er iskaldt:p
 
Takk :)
Mina klarer ikke å stå i ro når jeg tar bilder haha. Men fikk til 1 ;)

Kjenner til den, haha:D Lissom en seier i seg selv bare det at man får tatt 1 bilde som funker:p
 
Ja :D er så kjipt på slike dager. Får aldri tatt noen koselige bilder av de sammen, da må jeg lure hun med en leke/godis/is etc :D haha!!

Sovner de tidlig?
Her sovna de litt over kl 19 :)

Ja, er lissom alltid action og slørete bilder:p Her sovna de i samme tid som dine små, helt utkjørt av en dag fylt med masse gøy og latter:D
 
Hvordan har lillemanns første 17.mai vært?:) Har dere hatt en fin feiring? Takk, de er den lille store stoltheten min❤ He, he. Stolt mamma, ja:)
En kjempefin dag hadde vi! Var i byen og så på barnetoget og gikk på kafé. Etterpå var det selskap hos mamma. Lillebror sov i vogna under hele barnetoget og fikk seg litt mat etterpå. :)

Deler bilder på secret jeg ;)
 
Her var det 3 grader og snø/regn/sol/vind på 17.mai :p jeg hadde dunkåpe, vintersko og ullongs på meg. :p

Men en fin dag likevel. Hermine var veldig fornøyd. Hun fikk gassballong og spiste 3 sukkerspinn. :eek: :p
 
Så herlige barn! :D og hører ut som om dagen deres har vært fin og vellykket!

Her er mine "små" på 17 mai :)
Emira i bunaden jeg og mine søstre har brukt :D og Liana med ballongen hun skulle knyte rundt magen for å fly til Kina med haha :p
1464467946300.jpg
1464467971039.jpg
1464467995568.jpg
1464468013529.jpg
1464468085549.jpg
 
Back
Topp