Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal strake veien rett hjemOm alt er i orden med meg og baby selvfølgelig.
Jeg vil heller være på egenhånd, ennn i barselavd.helvete som jeg kaller det. Har hatt 2 forferdelige opphold der tidligere og det vil jeg ikke utsette hverken meg selv eller baby for igjen.
Men har man det fint på barsel, så er det jo bare flott å være derHar inntrykk av at de fleste har positive erfaringer.
Hahaha...godt der finnes søndagsåpne butikkerJeg fikk inntrykk av at man må mase seg til å reise hjem. Jeg hadde utskrivingssamtale på dag 3 på sykehuset. To dager senere, altså på dag 5 spurte jeg om jeg ikke skulle få reise hjem. Fikk da til svar at hvis jeg absolutt ville det så var det jo ingenting i veien for det. Alt så jo greit ut på samtalen. Da jeg var klar til å reise så kom hun jeg hadde spurt om å få reise og sa at siden det var søndag så ville de ikke skrive meg ut. De syns ikke det var så lurt siden butikkene var stengt. Så da ble det hjemreise på dag 6!! Tre dager etter utskrivingssamtale. Denne gangen kommer jeg til å være tøffere og si at vi vil hjem dersom ingenting tilsier at vi mååå være der. Stengte butikker er ingen hindring![]()
Haha ja det gjør det! Får både tak i brød og melkeerstatning om det skulle være nødvendigHahaha...godt der finnes søndagsåpne butikkerSøndagsåpne apotek og om behovet blir megastort
![]()