Modningsakupunktur i dag

Ellise

Flørter med forumet
Uke 38. Var på sykehuset og fikk modningsakupunktur i dag, mitt første møte med akupunktur generelt. Fikk skikkelig blodtrykksfall, så hun tok ut 2 av nålene. Lå der med de restrerende nålene i 20 min. Har ikke særlig trua på at det hjalp noe egentlig Noen med erfaringer?

Så spennende! Jeg fikk det etter vannavgang med første. Var veldig umoden. Min opplevelse var at det satt skikkelig fart på riene. Jeg måtte og ta ut den ene nålen som satt i hodet(au!) Håper det ikke er bortkastet for din del da:)

Så spennende! Jeg fikk det etter vannavgang med første. Var veldig umoden. Min opplevelse var at det satt skikkelig fart på riene. Jeg måtte og ta ut den ene nålen som satt i hodet(au!) Håper det ikke er bortkastet for din del da:)
Ja blir spennende å se om kroppen reagerte. Takk for svar :-)

Jeg har også vært til modningsakupunktur, første gangen (akkurat uke37) va skikkelig ubehagelig!! Ble varm, klam, svett, svimmel, kvalm og veldig mye bevegelse fra babyen i magen, hadde ikke nålene i mer enn 10 minutter, men trodde virkelig ikke jeg skulle klare de 10 minuttene for å si det slik o_O fikk beskjed av jordmor på forhånd at disse symptomene eller hva jeg skal kalle dem, kunne oppstå... andre gang (uke 38+2) ble det satt nåler akkurat samme stedene, men denne gang var det bare avslappende :) neste gang (uti uke 39) er det sett-i-gang-nåler som hun kalte det :wtf: så lurer på hvordan det går.. Lykke til videre!! :)

Jeg har fått 6 ganger med modningsakupunktur og en gang med i"igangsettende" akupunktur:) ingenting har skjedd enda(38+5) men håper det kan være med å modne å evt gi effektive rier og kortere fødsel når fødselen starter :)

Jeg har også vært til modningsakupunktur, første gangen (akkurat uke37) va skikkelig ubehagelig!! Ble varm, klam, svett, svimmel, kvalm og veldig mye bevegelse fra babyen i magen, hadde ikke nålene i mer enn 10 minutter, men trodde virkelig ikke jeg skulle klare de 10 minuttene for å si det slik o_O fikk beskjed av jordmor på forhånd at disse symptomene eller hva jeg skal kalle dem, kunne oppstå... andre gang (uke 38+2) ble det satt nåler akkurat samme stedene, men denne gang var det bare avslappende :) neste gang (uti uke 39) er det sett-i-gang-nåler som hun kalte det :wtf: så lurer på hvordan det går.. Lykke til videre!! :)
Enig! Skikkelig ubehagelig. Har vært helt skutt etter behandlingen. Om mulig enda mindre energi enn jeg hadde fra før. Hehe. Ja ja. Lykke til du også! Kjempespennende :-)

Sniker fra april :)

Jeg var 3 ganger på modningsakupunktur, i uke 36 - 37 og 39. Fødte to dager før termin og hadde en fødsel som varte i totalt 5,5 t fra første ri til han var ute :) usikker på om akupunkturen funket og var til hjelp, men ble veldig raskt moden og hadde 5cm åpning når jeg kom til sykehuset. Velger å tro at akupunkturen hadde stor betydning! Synd man ikke kan vite det for sikkert :)

Spiste også bringebærkapsler de tre siste ukene pga bra for livmor.

Uansett: kommer selv til å ta modningsakupunktur igjen ved et evt nytt svangerskap :)

Back
Topp