Når kom kvalmen??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
For dere som er kvalm, når kom den??

Jeg løp frem og tilbake til doskålen i morges før jeg klarte å få i meg litt skive... Kom heldigvis ingenting, men brakk meg. Hadde håpet jeg slapp unna kvalmen :-P Og krysser ennå fingrene for at det var et engangstilfelle ;-) Er 8+0 i dag :-)

Den kom i uke 5 og har så langt toppet seg i uke 8-9. Har også hørt med andre som hadde det verst rundt uke 8-9 så kanskje det toppet seg for deg rett og slett :) nå er jeg i uke 11 og er litt bedre enn det jeg var mellom uke 5-8 og mye bedre enn uke 8-9! så det er godt mulig at det nok kommer til å gå nedover i en uke eller to nå for deg, før det blir bedre? :) du er utrolig heldig som har sluppet så langt da ;)

Den kom i uke 5 og har så langt toppet seg i uke 8-9. Har også hørt med andre som hadde det verst rundt uke 8-9 så kanskje det toppet seg for deg rett og slett :) nå er jeg i uke 11 og er litt bedre enn det jeg var mellom uke 5-8 og mye bedre enn uke 8-9! så det er godt mulig at det nok kommer til å gå nedover i en uke eller to nå for deg, før det blir bedre? :) du er utrolig heldig som har sluppet så langt da ;)

Hehe... nei jeg klager ikke ;-) Kun trøtt her utenom i dag, og satser på de neste ukene og går fint :-) Takk for svar! :-)

Kom i uke 5. Er fremdeles der desverre. Heldig du er som har sluppet unna, får håpe det fortsetter sånn:)

Har egentlig ikke kvalme. Men den kan komme inni mellom og har brekt meg inni mellom fra uke 6. Men er ikke sånn at den er plagsomt som mange andre sliter med :) er veldig heldig! Men svimmelheten og trøttheten der i mot! Hehe!

Kvalmen kom i uke 5. Over natta satte det i gang! Kaster opp rundt fem ganger pr dag. Er 11+0 i dag, så håper på bedring snart nå:( i forrige svangerskap ga det seg i uke 14/15 for min del.

Var litt uggen fra uke 5, men kvalmen kom i uke 6, og er fremdeles her i uke 9, kaster opp stort sett en gang om dagen. Jeg ble litt bedre rundt uke 10 forrige gang, og da var jeg mye verre på det beste enn jeg har vært nå i det hele tatt, så er forhåpentligvis ikke så lenge igjen :)

Herlighet, jeg synes oppriktig synd i dere som er kvalm!! Er jo nesten ingenting som slår en mer ut enn det! Klemmer til alle dere og et stort ønske om at alle snart slipper mer kvalme! <3

Kvalmen hos meg kom i uke 5 og dabbet av i uke 12 ca :-) jeg var skikkelig dårlig da, alt jeg spiste og drakk kom opp igjen...

Kom i uke 5-6, og er der fortsatt nå i uke 11. Vert innlagt 2 ganger pga hg,og må nå inn på sykehuset hver 7 dag for intravenøs behandling

Kom i uke 6, holder fortsatt på og er i uke 10:hungover: sykemeldt nå i 14 dager så får håpe det går over fort!:)

Ganske nøyaktig uke 6. Var verst i uke 9 og 10, men er heldigvis blitt bedre nå selv om det ikke er borte.

Kom i uke 5-6, og er der fortsatt nå i uke 11. Vert innlagt 2 ganger pga hg,og må nå inn på sykehuset hver 7 dag for intravenøs behandling

Uff, der høres veldig slitsomt ut :-( Håper du snart bare kan nyte <3

Kvalmen hos meg kom i uke 5 og dabbet av i uke 12 ca :-) jeg var skikkelig dårlig da, alt jeg spiste og drakk kom opp igjen...

Godt man hvertfall kan bli bedre ;-) Og til dere andre håper jeg som sagt og at kvalmen gir seg snart <3

Kom i uke 5-6 her og. Kaster opp hver eneste dag,er 10+4 idag og må fortsatt holde meg i nærheten av toalett etter hvert måltid :p

Kvalmen startet i uke 6 her og har bare blitt verre og verre. Kaster ikke opp mer, men er mer uggen og dårlig enn noen gang:depressed: Er 11+1 i dag.
Gleder meg så utrolig mye til det går over! :-)

Back
Topp