Bergensjenter :-)

Opp med tråden!

Hvordan ligger vi ann Bergensdamer? Jeg er bikket 12 uker :D og formen er på topp;)
Er klar for en kafetur med masse babysnakk etterhvert!

Jeg er 29 år btw. (siden det var der tråden "sluttet" sist).

Denne tråden har jeg ikke sett før nå - godt initiativ!
Jeg er med :)
29 år, første baby :D

Jeg blir gjerne med om det blir noe. Er 27 år og venter første. Termin slutten av oktober/beg. november :)

Kjempe bra at denne tråden blir tatt tak i igjen :-) Jeg er også bikket 12 uker og er klar for treff :-) Er sykemeldt da så for min del passer det når som helst, sånn nesten hvertfall.
Hva med dere andre? Når passer det?

Opp med tråden!

Hvordan ligger vi ann Bergensdamer? Jeg er bikket 12 uker :D og formen er på topp;)
Er klar for en kafetur med masse babysnakk etterhvert!

Jeg er 29 år btw. (siden det var der tråden "sluttet" sist).

Er klar for dette jeg også :-)

Er ikke akuratt fra Bergen, men Bømlo, hadde vert kjekt å møte flere som er ca like langt på veg som meg:) er bare 19 år da:)

Er ikke akuratt fra Bergen, men Bømlo, hadde vert kjekt å møte flere som er ca like langt på veg som meg:) er bare 19 år da:)

Tar ikke mange timene fra Bømlo med båt om du tar båt fra rubbestadneset :-) Visst du ikke har bil og lappen da :-)

Jeg har siste eksamen 8 juni, etter det kan jeg nesten når som helst :) Hva med 9 Juni? :P
Det er lettest for meg på dagtid, men de fleste er kanskje på jobb da?

Jeg har siste eksamen 8 juni, etter det kan jeg nesten når som helst :) Hva med 9 Juni? :p
Det er lettest for meg på dagtid, men de fleste er kanskje på jobb da?

Jeg er sykemeldt og kan best på dagtid pga mannen sine arbeidstider og henting osv i bhg

Back
Topp