<3 Testene våre <3

Så spennende :D Er det førstegangs? :)
Nei, jeg har ei jente på 5 år fra et tidligere forhold, og så mista jeg og nye samboeren 2 ggr i fjor... 1 MA i februar/mars og 1 SA i august :(
Så nå klaffet det endelig for 3. og forhåpentligvis klorer spiren seg godt fast nå :)
Hva med deg? Er du førstegangs? ;)
 
Nei, jeg har ei jente på 5 år fra et tidligere forhold, og så mista jeg og nye samboeren 2 ggr i fjor... 1 MA i februar/mars og 1 SA i august :(
Så nå klaffet det endelig for 3. og forhåpentligvis klorer spiren seg godt fast nå :)
Hva med deg? Er du førstegangs? ;)

Uff.. Krysser fingrer for dere at alle gode ting er tre og at spiren sitter i 9 måneder hos dere! :)
Vi er førstegangs ja, å aner ikke hva vi går til, men vi er utrolige lykkelig å spente på hva som kommer :D
 
Fikk denne i dag, så da er jeg fornøyd :D ifølge bv app er jeg 5+2 i dag.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    856,5 KB · Visninger: 68
:happy:
Uff.. Krysser fingrer for dere at alle gode ting er tre og at spiren sitter i 9 måneder hos dere! :)
Vi er førstegangs ja, å aner ikke hva vi går til, men vi er utrolige lykkelig å spente på hva som kommer :D
Det håper vi oxo nå! Men ikke lett å være positiv, da. Sjekker dopapiret hver gang jeg er på do, i tilfelle det er blod på det... o_O
Hehe, om det er noen trøst så hadde jeg ingen bekymringer med førstemann xsmile8 Ante jo ikke hva jeg gikk til og ikke var det planlagt heller ;) Men disse neste gangene derimot...
Så råder deg egentlig bare til å slappe av og nyte det som kommer. :happy:
 
Stripsen 14 dpo og den digitale 15 dpo. :)
72c27178601b1403ad1d65cc2f23fb77
 
ImageUploadedByBV Forum1463645756.050899.jpg
 
Nederste er fra i dag, IKM. De andre fra torsdag. Har en digital, men sparer den til neste uke. Vil ha 3+ :p

ImageUploadedByBV Forum1463952475.956677.jpg
 
:anyone:anyone:anyone
Jeg får ikke lastet opp noe bilde.. Er i uke 7+0. Førstegangs gravid, og er ikke helt inni dette.. Hva betyr dpo? Og trenger en å drive med å ta nye tester hele veien?

Du spør om det jeg tenker.. ;) Er selv 7 uker på vei, førstegangsgravid og aner ikke hva dpo betyr. Ble lettere stresset over de stripsene og om det er noe jeg har gått glipp av :wideyed:
:anyone
 
Back
Topp