Newbiekolleksjonen robber meg <3

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
De har så mye fine klær til prinsessa våres og jeg handler så mye mer enn nødvendig!!! Og såklart i str 62 for da tror jeg at jeg har de lengre:-P Har ikke det vettu!!!

Hehe...Lindex? :p Har holdt meg unna litt nå. Har ei liste over ting som trengs, men tror jeg venter til juli'ish :D

Finner lite jeg. Må vel ut å se litt etter 17.mai..

Før har jeg alltids følt at det har vært medt jenteklær.. ( da lette jeg etter gutteklær)

Nå finner jeg såååå utrolig mange fine gutteklær, og nå skal jeg ha jenteklær.. Ganske typisk :)

Finner lite jeg. Må vel ut å se litt etter 17.mai..

Før har jeg alltids følt at det har vært medt jenteklær.. ( da lette jeg etter gutteklær)

Nå finner jeg såååå utrolig mange fine gutteklær, og nå skal jeg ha jenteklær.. Ganske typisk :)
Hahaha...sånn er det alltid :p Jeg har plukket opp litt her og der de siste 3 mndr. Men, mangler fremdeles en del basic :p

Prøver å kjøpe nøytralt ala Lindex og Newbie, men tok litt av da jeg fant mye fine blå klær på Babyshop :)

image.jpeg

Her er jeg redd at det kan være en gutt som gjemt seg godt som kommer i august samt at jeg ønsker meg rene rosa farger på klærne til jente - alt er jo duse og uklare farger nå :P Så jeg venter på høst kolleksjonene jeg nå :D
Har selvfølgelig funnet ett og annet på shopping som jeg ikke har klart å la være å kjøpe (jente)

Blir vel nok klær uansett kjønn til babyen er her ❤️ Skal på oppfølging med 2 ekstra ul så satser på at de ser det om det er gutt og sier i fra ;)

Her er jeg redd at det kan være en gutt som gjemt seg godt som kommer i august samt at jeg ønsker meg rene rosa farger på klærne til jente - alt er jo duse og uklare farger nå :p Så jeg venter på høst kolleksjonene jeg nå :D
Har selvfølgelig funnet ett og annet på shopping som jeg ikke har klart å la være å kjøpe (jente)

Blir vel nok klær uansett kjønn til babyen er her ❤️ Skal på oppfølging med 2 ekstra ul så satser på at de ser det om det er gutt og sier i fra ;)
Hust&Claire har fine rosa- og blåfarger og ikke sånne duse. Satser virkelig på at gutten de så på OUL er rett, for tok helt av sist jeg var på Babyshop ;) Og strikker nå blå kompelompelue (pilotversjonen).....

Men er jo første vår så klær må vi jo uansett ha :)

Åh...gikk forbi (stoppet opp, glodde og klådde på) noen utrolig fine plagg fra Claire på Gardermoen, men de var så dyre at de ble liggende igjen. Men, fy de var fine! Klare blå og rosafarget :D

ImageUploadedByBV Forum1463307339.687519.jpg
Var 25% på hele KappAhl for et par uker siden. Blir fort dyrt. Og hver gang de har 3 for 2 blir det også noen plagg. Har kjøpt mye brukt også, men det er jo så stas å kjøpe inn :D nå har jeg egentlig nok opp til str 68 tror jeg

Vis vedlegget 177383
Var 25% på hele KappAhl for et par uker siden. Blir fort dyrt. Og hver gang de har 3 for 2 blir det også noen plagg. Har kjøpt mye brukt også, men det er jo så stas å kjøpe inn :D nå har jeg egentlig nok opp til str 68 tror jeg

Jeg har handlet ALT for mye, og har "kjøpestopp" på str 56 og 62... Hehe :-) Må jo rekke å bruke alt også :-) Må også opp i str 68 :-O

Back
Topp