De har så mye fine klær til prinsessa våres og jeg handler så mye mer enn nødvendig!!! Og såklart i str 62 for da tror jeg at jeg har de lengre
Har ikke det vettu!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har så mye fine klær til prinsessa våres og jeg handler så mye mer enn nødvendig!!! Og såklart i str 62 for da tror jeg at jeg har de lengreHar ikke det vettu!!!
Hehe...Lindex?Har holdt meg unna litt nå. Har ei liste over ting som trengs, men tror jeg venter til juli'ish
![]()
Ooo...har ikke sjekket KappAhl endaNewbie er Kappahl![]()
Ooo...har ikke sjekket KappAhl endaLindex sin nyfødt kolleksjon er utrolig myk, duse farger og herlig. Må sjekke KappAhl skjønner jeg
![]()
Hahaha...sånn er det alltidFinner lite jeg. Må vel ut å se litt etter 17.mai..
Før har jeg alltids følt at det har vært medt jenteklær.. ( da lette jeg etter gutteklær)
Nå finner jeg såååå utrolig mange fine gutteklær, og nå skal jeg ha jenteklær.. Ganske typisk![]()
Hust&Claire har fine rosa- og blåfarger og ikke sånne duse. Satser virkelig på at gutten de så på OUL er rett, for tok helt av sist jeg var på BabyshopHer er jeg redd at det kan være en gutt som gjemt seg godt som kommer i august samt at jeg ønsker meg rene rosa farger på klærne til jente - alt er jo duse og uklare farger nåSå jeg venter på høst kolleksjonene jeg nå
Har selvfølgelig funnet ett og annet på shopping som jeg ikke har klart å la være å kjøpe (jente)
Blir vel nok klær uansett kjønn til babyen er herSkal på oppfølging med 2 ekstra ul så satser på at de ser det om det er gutt og sier i fra
![]()
Vis vedlegget 177383
Var 25% på hele KappAhl for et par uker siden. Blir fort dyrt. Og hver gang de har 3 for 2 blir det også noen plagg. Har kjøpt mye brukt også, men det er jo så stas å kjøpe innnå har jeg egentlig nok opp til str 68 tror jeg