Noen som kan anbefale en god ammepute?
Har sett på Bbhugme, men koster skjorta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har BB hugme. Foreløpig brukes den som gravidpute til å sove med. Etterhvert blir det ammepute og kosepute for barnet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, den er så deilig å sove med, og jeg får så fin støtte for magen også, nå som den begynner å bli tung![]()
![]()
Jeg har BB hugme. Foreløpig brukes den som gravidpute til å sove med. Etterhvert blir det ammepute og kosepute for barnet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, den er så deilig å sove med, og jeg får så fin støtte for magen også, nå som den begynner å bli tung![]()
![]()
Helt enig!Ja den er dyr, men den er jammen verdt penga
![]()
Jeg har allerede en Comfort U pute som jeg sover med (svær og nesten dobbelt så lang som meg pute), så lurer derfor på om bbhugme kanskje blir i det meste laget?Jeg gikk også for bbhugme, SVÆRT glad for d allerede![]()
Kommer frakt i tillegg?Jeg har kjøpt medium Doomoo på Babyshop nå. 25% på alt online i dag![]()
Handel for under kr 1000 kommer det i tillegg kr 29 i frakt på. Jeg kjøpte diverse andre ting fikk fri frakt siden det ble over kr 1000Kommer frakt i tillegg?
Blir nok handlet en der i dag for frøet sin del og
Blir nok handlet en der i dag for frøet sin del ogtakk for at du delte!