Ammepute

Jeg har BB hugme. Foreløpig brukes den som gravidpute til å sove med. Etterhvert blir det ammepute og kosepute for barnet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, den er så deilig å sove med, og jeg får så fin støtte for magen også, nå som den begynner å bli tung :) :)

Jeg skal kjøpe doomoo ammepute :-) En venninne som anbefalte den og har også prøvd å amme med den selv(ved besøk når jenta på 2 var baby), synes den virka super da! Lekmer.no selger den ivertfall.

Jeg har BB hugme. Foreløpig brukes den som gravidpute til å sove med. Etterhvert blir det ammepute og kosepute for barnet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, den er så deilig å sove med, og jeg får så fin støtte for magen også, nå som den begynner å bli tung :) :)

Helt enig! :) Ja den er dyr, men den er jammen verdt penga ;)

Helt enig! :) Ja den er dyr, men den er jammen verdt penga ;)
Jeg gikk også for bbhugme, SVÆRT glad for d allerede;)
Jeg har allerede en Comfort U pute som jeg sover med (svær og nesten dobbelt så lang som meg pute), så lurer derfor på om bbhugme kanskje blir i det meste laget? :p

Jeg har kjøpt ddhugme pga jeg sliter med ryggsmerter, og den har hjulpet veldig når jeg skal sove :) Synes den er diger til å ha til ammepute da. Noen som har prøvd det? Har litt lyst på denne Doomo str M, men usikker :)

Brukte MyRoom sin sist og har det denne gangen også. Synes den var god så da er valget enkelt ❤️

Jeg har kjøpt medium Doomoo på Babyshop nå. 25% på alt online i dag :)

Kommer frakt i tillegg?
Handel for under kr 1000 kommer det i tillegg kr 29 i frakt på. Jeg kjøpte diverse andre ting fikk fri frakt siden det ble over kr 1000 :) Husk rabattkode 17-mai i kassa :)

Har bbhugme denne gangen! Skjønner ikke hvorfor ikke den eksisterte på førstemann! Elsker den.

Og den blir nok super til amming, erfaringsvis så er det ikke lett å vite om hvor høy eller hard pute som passer deg og babyen best... Men det kan man jo justere på bbhugme.

Back
Topp