Isofix i Tesla

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet om det er det?
Sitter og sikler litt på Tesla X.
(Ikke det at jeg helt vet hvordan jeg skal får råd til den enda :P )

Svigermor har tesla, de har isofix.

Mannen har veldig lyst på tesla han også, jeg mener vi kan vente noen år før vi bruker så mye penger på bil, mtp at vi har totalrenovert huset akkurat. :p

Svigermor har tesla, de har isofix.

Mannen har veldig lyst på tesla han også, jeg mener vi kan vente noen år før vi bruker så mye penger på bil, mtp at vi har totalrenovert huset akkurat. :p
Tusen takk for svar.
Er det fester i 2 eller 3 av setene bak, og er det midterste setet normalstørrelse, eller smalt?

Tusen takk for svar.
Er det fester i 2 eller 3 av setene bak, og er det midterste setet normalstørrelse, eller smalt?
Hvor mange er jeg usikker på, desverre.
Midtsetet er absolutt normalt, det er nok absolutt plass til 3 seter om det er det du tenker på?

Er det jeg tenker på ja :)
Det er nok god plass til 3, uten at jeg skal si det for sikkert siden jeg ikke har prøvd. :)
Tenkte på det med isofix fester så vil jeg tro at de monterer så mange du vil siden det er en sånn "bestillings bil"?

Det er nok god plass til 3, uten at jeg skal si det for sikkert siden jeg ikke har prøvd. :)
Tenkte på det med isofix fester så vil jeg tro at de monterer så mange du vil siden det er en sånn "bestillings bil"?
Jeg kjører forbi Tesla-butikken daglig så dersom jeg finner penger til det tar jeg en tur innom.
(Må bare sparke sameiet i baken først for å få lading i garasjen)

Gubben sier det bare er isofix i de to hovedsetene på sidene :) (jobber for tesla :) )

Mine foreldre har Tesla og vi hadde er Cybex sirona sete i.
Mener også det er kun isofix i hovedsetene.

Flytter vi hjem til Norge skal vi ha tesla. Sykt god bagasjeplass!

Back
Topp