Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes rimelig ekkelt utAkkurat spist en teskje med kun kanel, det var æsj det. Hahaha, mye rart man gjør.![]()
Høres ille tørt utAkkurat spist en teskje med kun kanel, det var æsj det. Hahaha, mye rart man gjør.![]()
Høres ille tørt utskal det være godt for?
Straks på tur til jordmor og akupunktur. Hadde sex Igår kveld og bekkenet har låst seg så heftig at jeg lurer på hvordan jeg skal klare å gå den lille turen bort. Det var siste dråpen ass, NÅ er jeg lei......
Uffff det hørtes ikke godt ut.. Er litt tragikomisk så måtte humre litt for meg selv her. Mange som begynner å få nok her nåhåper du kom deg bort den lille turen
![]()
1 dag over termin i dag. Denne lille vil bare ikke ut, har det litt for komfortabelt i magehuset sitt tror jeg. Men, alt VI ønsker er å møte han. Nå har jeg prøvd kanel, "fødepizza", ananas, sterk mat, gå raske korte turer, kosestunder med gubbis, bare ligge og hvile, og bringebærbladkapsler har jeg tatt en god stund, men nei. Lite stabeist dette, akkurat som mamma'n sin.
Han får vel bare bli inni der da, til evig tid. Haha, føles ihvertfall sånn akkurat nå.
Ser ut som det funka likevel![]()
Gratulerer!!!!Haha. Gjorde visst det. Han kom på noen få timer i dag tidlig. Så lykkelig og lettet nå.![]()
Haha. Gjorde visst det. Han kom på noen få timer i dag tidlig. Så lykkelig og lettet nå.![]()
Åh så missunnelig på dokker som har født!
Brystene mine er så vonde :-( brystspreng, såre nipler, utdrivningen, gutt med enormt sugebehov
Åååhhhhh hvorfor i h... skal det være så vondt :-( satt ig grein i senga i morges, følte meg SÅ mislykka.
Men vi får se hvordan det går. Hadde så grusomt lyst til å klare å fullamme denne gangen
Brystene mine er så vonde :-( brystspreng, såre nipler, utdrivningen, gutt med enormt sugebehov
Åååhhhhh hvorfor i h... skal det være så vondt :-( satt ig grein i senga i morges, følte meg SÅ mislykka.
Men vi får se hvordan det går. Hadde så grusomt lyst til å klare å fullamme denne gangen