KLAGETRÅD!

Akkurat spist en teskje med kun kanel, det var æsj det. Hahaha, mye rart man gjør. :D

Straks på tur til jordmor og akupunktur. Hadde sex Igår kveld og bekkenet har låst seg så heftig at jeg lurer på hvordan jeg skal klare å gå den lille turen bort. Det var siste dråpen ass, NÅ er jeg lei......

Straks på tur til jordmor og akupunktur. Hadde sex Igår kveld og bekkenet har låst seg så heftig at jeg lurer på hvordan jeg skal klare å gå den lille turen bort. Det var siste dråpen ass, NÅ er jeg lei......

Uffff det hørtes ikke godt ut.. Er litt tragikomisk så måtte humre litt for meg selv her. Mange som begynner å få nok her nå ;) håper du kom deg bort den lille turen :)

Jeg har fått to mørke flekker på utsiden av begge øyne/mot tinningen Ser ut som øyeskygge dratt ut over alt hvis jeg har sminka meg. I tillegg til hovent rødt ansikt med poser under øyne. Jeg føler meg virkelig nydelig om dagen!!!

Uffff det hørtes ikke godt ut.. Er litt tragikomisk så måtte humre litt for meg selv her. Mange som begynner å få nok her nå ;) håper du kom deg bort den lille turen :)

Haha, uff ja det gikk jo heldigvis bra da! Kan nesten ikke annet enn å le av hele situasjonen om dagen:p vi føler oss vel ikke noe spesielt freshe noen av oss!

1 dag over termin i dag. Denne lille vil bare ikke ut, har det litt for komfortabelt i magehuset sitt tror jeg. Men, alt VI ønsker er å møte han. Nå har jeg prøvd kanel, "fødepizza", ananas, sterk mat, gå raske korte turer, kosestunder med gubbis, bare ligge og hvile, og bringebærbladkapsler har jeg tatt en god stund, men nei. Lite stabeist dette, akkurat som mamma'n sin. ☺️

Han får vel bare bli inni der da, til evig tid. Haha, føles ihvertfall sånn akkurat nå.

1 dag over termin i dag. Denne lille vil bare ikke ut, har det litt for komfortabelt i magehuset sitt tror jeg. Men, alt VI ønsker er å møte han. Nå har jeg prøvd kanel, "fødepizza", ananas, sterk mat, gå raske korte turer, kosestunder med gubbis, bare ligge og hvile, og bringebærbladkapsler har jeg tatt en god stund, men nei. Lite stabeist dette, akkurat som mamma'n sin. ☺️

Han får vel bare bli inni der da, til evig tid. Haha, føles ihvertfall sånn akkurat nå.

Ser ut som det funka likevel ;)

39+0.
SÅ lite energi, sliten. Kom så fort som mulig (etter 17 mai), baby :Heartpink

Brystene mine er så vonde :-( brystspreng, såre nipler, utdrivningen, gutt med enormt sugebehov

Åååhhhhh hvorfor i h... skal det være så vondt :-( satt ig grein i senga i morges, følte meg SÅ mislykka.

Men vi får se hvordan det går. Hadde så grusomt lyst til å klare å fullamme denne gangen

Brystene mine er så vonde :-( brystspreng, såre nipler, utdrivningen, gutt med enormt sugebehov

Åååhhhhh hvorfor i h... skal det være så vondt :-( satt ig grein i senga i morges, følte meg SÅ mislykka.

Men vi får se hvordan det går. Hadde så grusomt lyst til å klare å fullamme denne gangen

Vet så veldig godt hvordan du har det. Sitter med noe voldsomt spreng i skrivende øyeblikk, både håndmelket og pumpet bittelitt for å få bort det aller verste. Tassen har et enormt suttebehov og blir desperat bare han lukter melk. Såre nipler har jeg hatt siden han ble født for 2 dager siden, han fester seg godt, men vil aller helst bare tutte på selve brystvorta. Uff, skal ikke være lett.

Fortsetter du å prøve? Syns du skrev du hadde lite melk, men det er kanskje noe som kan ta seg opp? :)
Hjelper det å smøre seg fra første amme-forsøk som forebygging?? Skjønner at smerter ikke blir borte selv om man har født, de bare flytter seg litt :wideyed:
Håper du finner ut av det, det ordner seg alltid pleier folk å si :)

Back
Topp