VARMT!!

Bkno3327472

Blir kjent med forumet
Hvordan har deres små håndtert varmen? Hvordan kjøler dere dem ned?

Mini har håndtert det veldig dårlig og har vært ekstremt sutrete!! Hun sov kun 1,5t og ville dies hele tiden. I morgen blir det innedag på oss

Unngår å gå ut på det varmeste, så i dag ble soving i vogn forskjøvet fra 12 til 17.
Inne er det kun bleie eller kortermet body.
Får mat så ofte som ønsket, men unngår unødig bæring fordi det blir klamt og mer sutring ut av det.

Her har det bare vore skriking og svetting, svette utslett og stress.. Blæææææ... For ein dag.... Hylte i fleire timar i ett sett ..... Elsker varme men ikkje når det er sånn.. Sukk

Han takler det greit. Han ligger i bare bleien hele dagen :) Når han skal sove så sover han i sengen sin med kun dynetrekk over seg. Det funker veldig greit her :)

Hvordan har deres små håndtert varmen? Hvordan kjøler dere dem ned?

Mini har håndtert det veldig dårlig og har vært ekstremt sutrete!! Hun sov kun 1,5t og ville dies hele tiden. I morgen blir det innedag på oss

Har vært ute i hele dag :) så deilig!
Gir henne kjølig vann på flaske, så mye hun måtte ønske. Hun sov ute i vogna i bare bleia i dag, i skyggen. Gikk helt fint :) blir det alt for varmt tar vi en kjapp kjølig dusj sammen :)

Han har sovet dårlig og vil ha mat mye oftere enn vanlig. Sov i kun bodyen i natt og tenker han skal få det i natt også.

Her har mini sovet mindre enn vanlig på dagen, men i godt humør.
Det tok lengre tid å sovne i kveld også. Stor forskjell på 16 og 24 grader på soverommet;)

Her har mini vært i strålende humør hele dagen! Men endte med et skikkelig gråtekjør ved leggetider, helt panisk unge. Veldig uvanlig, vet ikke om det var varmen som spilte inn..

Sover mer enn vanlig (og han sover i utgangspunktet mye), men ikke såpass at det går utover mating. I går var det myye gråting på ettermiddagen. Må nok ut å kjøpe noen vifter, hjelper ikke å ha vinduene og dørene åpne hele dagen :o

Ikke spesielt bra, han er sutrete og irritert, sover minimalt, men sovner når jeg triller han, og han spiser oftere, men i dag på tur skal jeg ha med en flaske vann til han

Dårlig. Kunne ligge ute under en parasoll mens vi spiste middag (15 min) og samme en gang tidligere på dagen. Ville ellers sove og leke inne.. En del sutring, og svette. Syns synd på han :(

Vi har airconditionen på oppe, slik at soverommene blir svale til kvelden kommer. Så er det lett bekledning og mye drikke som gjelder. Synes han klarer seg fint :)

Gir henne kjølig vann på flaske, så mye hun måtte ønske. Hun sov ute i vogna i bare bleia i dag, i skyggen. Gikk helt fint :) blir det alt for varmt tar vi en kjapp kjølig dusj sammen :)
Drikker prinsessen din vann? Heg forsøkte med litt vann for ca. en måned siden, men det gikk ikke)) kanskje prøver jeg en gang til))

Hvor gammel er henne? Har lurt på å gi vann selv, men leser at det ikke er bra for dem når dem er så små? hvordan går du frem? gir du bare litt på t-skje eller gir du fra flaske? :)

Hvor gammel er henne? Har lurt på å gi vann selv, men leser at det ikke er bra for dem når dem er så små? hvordan går du frem? gir du bare litt på t-skje eller gir du fra flaske? :)

Hun ble 3 mnd 9 mai. Hs sa jeg bare kunne gi vann. Hvis hun ville ha da. Hun sa jeg bare kunne ta kaldt vann fra springen. Men jeg tok kokt vann jeg da. Da jeg koker vann til mme uansett. Junior fikk vann nesten helt fra starten av. Da han ble født midt i juli og det var trope varmt den sommeren :) I dag har jeg begynt å ta flaskene kun i oppvask maskinen også. Såååå digg å slippe all den steriliseringen :) Gir bare på flaske. Det var også helt ok med hs :) Men hvorfor skal ikke vann være bra? Det er jo det mme blandes med så skjønner ikke hva som er galt med vann. Bare det ikke øderlegger for måltidet så hun blir mett. Men så mye drikker hun ikke assa :)

Hun ble 3 mnd 9 mai. Hs sa jeg bare kunne gi vann. Hvis hun ville ha da. Hun sa jeg bare kunne ta kaldt vann fra springen. Men jeg tok kokt vann jeg da. Da jeg koker vann til mme uansett. Junior fikk vann nesten helt fra starten av. Da han ble født midt i juli og det var trope varmt den sommeren :) I dag har jeg begynt å ta flaskene kun i oppvask maskinen også. Såååå digg å slippe all den steriliseringen :) Gir bare på flaske. Det var også helt ok med hs :) Men hvorfor skal ikke vann være bra? Det er jo det mme blandes med så skjønner ikke hva som er galt med vann. Bare det ikke øderlegger for måltidet så hun blir mett. Men så mye drikker hun ikke assa :)

Okei :) høres bra ut! Da skal jeg teste ut om mini her også vil ha det :) kanskje det hjelper, ikke vært fornøyd i den varmen her :/ kan jo være hun er tørst, ikke like godt med den varme mme'en hele tiden heller i den varmen her.

Er veldig lite ute, og har aircondition, så da går det bra. :p

Back
Topp