Rugedag 13/14

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Er på rugedag 13/14 har fått kraftige smerter i underlivet og helt nede også , kjenner når sitter at det er vondt . Stikke smerter og kraftige smerter . Ligner nesten ikke på mens smerter , innimellom. I tilleg har rosa / fersk blødning i noen timer nå.
Har hatt brunt blod for noen dager siden , og mens smerter . Og ikke noe smerter frem til DaG. Testa positiv på fredag
Men nå er veldig redd at ikke det er kjemisk eller noe galt .
Har noen opplevd det lignende ? Kan det være fest blødning men tenker pleier ikke den å komme før ?
Er veldig forvirret og redd :(

Last edited:
Hvis du har allerede testet positivt, så kan det ikke være festeblødning. HCG begynner å produseres etter egget har festet seg.
Det kan være at livmoren utvider seg. Anbefaler å ta en ny test og se om den har blitt sterkere. Evt. ta blodprøver over to dager og sjekke hcg økning etter hvert.

Skal ta en test i morgen og ringe sykehuset . Det er også test dag.
Har sluttet å blø. Men har kjempe smerter i underlivet siden i går og korsryggen kjenner og klarer ikke sitte engang . Da får veldig press og stikking smerter under .
Bruker lutinus og den sliter jeg å få opp , er så trang i tillegg til smertene .

Skal ta en test i morgen og ringe sykehuset . Det er også test dag.
Har sluttet å blø. Men har kjempe smerter i underlivet siden i går og korsryggen kjenner og klarer ikke sitte engang . Da får veldig press og stikking smerter under .
Bruker lutinus og den sliter jeg å få opp , er så trang i tillegg til smertene .
Håper det du kjenner i kroppen kun er et resultat av at du er gravid. Krysser fingrene for deg:)
Jeg er på rugedag 12 og har i dag fått menssmerter. Litt kraftigere enn det jeg pleier så tidlig. Er så redd for å få mensen. Tok siste Lutunus tabletten i dag. Skal ikke teste før om noen dager, så jeg bare håper at TR ikke kommer. Dette er den verste tiden i IVF :(

Håper det du kjenner i kroppen kun er et resultat av at du er gravid. Krysser fingrene for deg:)
Jeg er på rugedag 12 og har i dag fått menssmerter. Litt kraftigere enn det jeg pleier så tidlig. Er så redd for å få mensen. Tok siste Lutunus tabletten i dag. Skal ikke teste før om noen dager, så jeg bare håper at TR ikke kommer. Dette er den verste tiden i IVF :(
Takk, har forsatt mage smerter , stopper ikke de. Heldigvis ingen mens . Forsatt positiv svar. Sendte meil til sykehuset så venter svar fra de.
Er selv redd å slutte med lutinus , men de vet vel best .
Ja det var en heftig tid, og klarer ikke glede meg før jeg finner ut at alt er bra og kommer over Uke 12.
Lykke til deg og , håper mensen holder seg langt unna oss :)

Takk, har forsatt mage smerter , stopper ikke de. Heldigvis ingen mens . Forsatt positiv svar. Sendte meil til sykehuset så venter svar fra de.
Er selv redd å slutte med lutinus , men de vet vel best .
Ja det var en heftig tid, og klarer ikke glede meg før jeg finner ut at alt er bra og kommer over Uke 12.
Lykke til deg og , håper mensen holder seg langt unna oss :)
Hvordan går det med deg? Fått svar fra sykehuset? <3

Godt å høre at smertene dine er mindre Malala. Håper morgendagen er enda bedre.
Jeg har ligget med kraftige menssmerter i dag. Ble nesten litt bekymret etterhvert. Kanskje noe liknende du hadde. Jeg har ikke hatt vondt i korsryggen, men fikk litt ilinger nedover det ene beinet. Hadde tenkt å teste meg i morgen men på slutten av dagen i dag så har jeg blødd litt. Ikke helt typisk mensblod. Beklager ekkel beskrivelse, men det er litt slim blandet med litt blod. Hadde du noe slikt? Skal uansett ta en test i morgen. Er da på rugedag 14. Satt inn 2 egg. Håper jo at kanskje ett egg fortsatt holder seg fast der inne selv om jeg blør litt.
Huff. Ikke lett dette Malala :(

Godt å høre at smertene dine er mindre Malala. Håper morgendagen er enda bedre.
Jeg har ligget med kraftige menssmerter i dag. Ble nesten litt bekymret etterhvert. Kanskje noe liknende du hadde. Jeg har ikke hatt vondt i korsryggen, men fikk litt ilinger nedover det ene beinet. Hadde tenkt å teste meg i morgen men på slutten av dagen i dag så har jeg blødd litt. Ikke helt typisk mensblod. Beklager ekkel beskrivelse, men det er litt slim blandet med litt blod. Hadde du noe slikt? Skal uansett ta en test i morgen. Er da på rugedag 14. Satt inn 2 egg. Håper jo at kanskje ett egg fortsatt holder seg fast der inne selv om jeg blør litt.
Huff. Ikke lett dette Malala :(
Jeg blødde litt fersk rosa på søndag og da kom de smertene og. Testa i går og viste 2-3 uker . Da testa På fredag var det 1-2 da regner jeg med at det er bra. Hadde selv i går kraftige mens smerter at trodde den var på vei . Heldigvis ikke . I dag har litt blanding av mens smerter og de andre men ikke så kraftige .
Nei dette er ikke lett, masse bekymringer . Føler går hele tiden og tenker på det her .
Håper det går bra med oss :)
Blør du forsatt ?

Håper det går bra med oss :)
Blør du forsatt ?
Tror nok at det vil gå bra med deg. Fine positive tester da. Jeg blør litt fortsatt og har fortsatt litt menssmerter. Er nok mensen selv om den er litt annerledes enn vanlig. Skal teste bare for å ha gjort det i morgen tidlig. Fikk en nedtur før i dag, men får satse på nytt forsøk etter sommeren.
Masse lykke til med graviditeten:)

Tror nok at det vil gå bra med deg. Fine positive tester da. Jeg blør litt fortsatt og har fortsatt litt menssmerter. Er nok mensen selv om den er litt annerledes enn vanlig. Skal teste bare for å ha gjort det i morgen tidlig. Fikk en nedtur før i dag, men får satse på nytt forsøk etter sommeren.
Masse lykke til med graviditeten:)
Har du testet ? Når har du test dag ?
Skjønner deg, en får nedtur , Men vi må håpe på det beste og tenke at vår tur kommer. Det er slitsomt , går like mye på psyken som fysisk . Men viktig positive tanker :) ❤️

Jeg tok en test i går kveld og i dag tidlig. Begge negative. Har også fått mensen:(Ringte sykehuset i dag og er jeg heldig å får mensen til rett tid neste måned så er det mulighet for at jeg er igang igjen da. De har ferie i juli så håper at jeg rekker en runde til før sommeren. Hvis ikke blir det rett etterpå. Ble litt bedre humør når jeg hørte det. Jeg slipper å vente i måneder før jeg får prøve igjen.
Ja, dette merkes psykisk og fysisk. Mye tårer og "rar" kropp.
Ønsker deg masse lykke til videre Malala. Dette kommer til å gå kjempe bra for deg:Heartred:signs003

Jeg tok en test i går kveld og i dag tidlig. Begge negative. Har også fått mensen:(Ringte sykehuset i dag og er jeg heldig å får mensen til rett tid neste måned så er det mulighet for at jeg er igang igjen da. De har ferie i juli så håper at jeg rekker en runde til før sommeren. Hvis ikke blir det rett etterpå. Ble litt bedre humør når jeg hørte det. Jeg slipper å vente i måneder før jeg får prøve igjen.
Ja, dette merkes psykisk og fysisk. Mye tårer og "rar" kropp.
Ønsker deg masse lykke til videre Malala. Dette kommer til å gå kjempe bra for deg:Heartred:signs003
Uf det var trist å høre , men bra du kan starte tidligere enn trodd . Håper det klaffer da. ❤️
En blir sliten , kroppen min har forandret seg masse Pga hormoner og medisin i tillegg min fast medisin . har en kronisk sykdom og mye å ta hensyn til så kjennes det . Men er en bestemt så må vi gjøre alt vi kan og mulig for å lykkes .
Takk, ønsker deg masse lykke til og , håper snart blir positivt der ❤️

Uf det var trist å høre , men bra du kan starte tidligere enn trodd . Håper det klaffer da. ❤️
En blir sliten , kroppen min har forandret seg masse Pga hormoner og medisin i tillegg min fast medisin . har en kronisk sykdom og mye å ta hensyn til så kjennes det . Men er en bestemt så må vi gjøre alt vi kan og mulig for å lykkes .
Takk, ønsker deg masse lykke til og , håper snart blir positivt der ❤️
Takk for det :signs001

Back
Topp