Køsniking..

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Helt ærlig; sniker DU i køa?
(på butikken, i trafikken, eller andre køer)

Jeg pleier tilby andre gå før meg i blant, og prøver passe på at de som var før meg kommer før meg (ved f.eks kassebytte..).
Så.. Jeg tror jeg vil svare nei, her. Har hendt jeg har lurt meg inn i en litt frekk luke i trafikken da, ved skikkelig rush og få smutthull :p

Nei jeg sniker ikke,det irriterer meg når folk gjør det!! Men spør ofte om andre vil gå før meg,f.eks på matbutikken hvis di har lite varer ol.. I trafikken kan jeg smette inn i køen,men kun fordi jeg må over i det feltet..

Hater sniking og kommer med en sur kommentar til de som sniker foran meg.

Nei. Hater når folk med fulle handle vogner sniker. Pleier å gå tur så handler sjeldent mer enn maks 10 varer for å kunne gå hjem. Rema 1000 kundene er de verste her. De står til å med å skriker at det må komme gler i kassa hvis det er 2 stk foran dem. Går det ann å ha det så travelt? Handler kun der hvis jeg må.

Så bra det er så mange som ikke sniker da :-)
Verste jeg vet er folk som presser seg fram og absolutt MÅ være først i køa..
Selv pleier jeg å være aaalt for tålmodig, og slipper andre fram både i trafikken og i butikken - så lenge de ikke presser seg fram. DA får de versegod å bare vente på sin tur :-P

Nei det gjør jeg ikke, har sjelden dårlig tid så slipper ofte mange forran meg. Men her om dagen åpna de en ny kasse og man prøvde å gi beskjed til han forran meg. Men han kikka bare bort på den ledige kassen og ble stående. Når jeg da gikk bort til kassen, da kikka han surt på meg. Vil ikke si jeg sneik da når han ikke gadd å flytte seg...

Nei, jeg blir sprø inni meg når andre gjør det, så det gjør jeg ikke :)

Nei, det er noe av det mest irriterende jeg vet! :O

Nei, og tviler på at noen kommer til å innrømme at de gjør det heller :D
Jeg lurer ofte på hva slags andre knep de har på lur de som oppfører seg sånn, tviler på at de er de mest ærlige menneskene f.eks...
Jeg blir iallefall dødsirritert og blir overdrevent sur og høylytt, gjerne på grensen til at jeg driter meg ut bare for å ta med de i dragsuget.

Nei, og tviler på at noen kommer til å innrømme at de gjør det heller :D
Jeg lurer ofte på hva slags andre knep de har på lur de som oppfører seg sånn, tviler på at de er de mest ærlige menneskene f.eks...
Jeg blir iallefall dødsirritert og blir overdrevent sur og høylytt, gjerne på grensen til at jeg driter meg ut bare for å ta med de i dragsuget.
Ser for meg at dette er de samme som brauter høylydt inne på kafeer når de forrige bordokkupantene la igjen en liten smule etter seg, for så å forlate bordet fullt av kliss og oppvask uten tanke på neste gjest..
De som tror verden sirkulerer rundt DEM, rett og slett..

Nei, sniker aldri i køa, og prøver å sørge for at ikke andre for gjort det heller :p

Nei. Og jeg er den personen som også bjeffer mot andre som sniker. Hater snikere. Har kjefta mer enn en gang gitt. ;)

Back
Topp