Syte-klage tråd

Mer syting!
Sovna i ni tiden.. Helt ødelagt, våknet til rundt midnatt med skikkelig halsbrann og mye oppkast... får ikke sove og er fortsatt kjempe kvalm... Leeeiiii :-(

Mer syting!
Sovna i ni tiden.. Helt ødelagt, våknet til rundt midnatt med skikkelig halsbrann og mye oppkast... får ikke sove og er fortsatt kjempe kvalm... Leeeiiii :-(
Åh, håper du snart vil føle deg litt bedre :( oppkast må være slitsomt nå så sent i svangerskapet! :/ kan ikke tenke meg å skulle spydd en eneste dag til, og jeg holdt på i "bare" 5,5 mnd :) krysser fingrene for at det snart gir seg for deg :)

Åh, håper du snart vil føle deg litt bedre :( oppkast må være slitsomt nå så sent i svangerskapet! :/ kan ikke tenke meg å skulle spydd en eneste dag til, og jeg holdt på i "bare" 5,5 mnd :) krysser fingrene for at det snart gir seg for deg :)
Takk..
Kjempe lei det nå. Spydd to tre kvelder/netter på rad nå og har fortsatt den der evige kvalmen hengende.. Sist varte det til fødsel så lite optimistisk nå.. Blir sikkert likt nå

Føler meg så ensom :( kjeder meg veldig.. er sikkert litt hormonell og "skadet" av det også..

Er sykmeldt og sitter bare hjemme.. Samboeren er på kveldsvakt. Har vondt i rygg/bekken og det går fint når jeg er i ro og ligger på sofaen, men blir helt kjørt av å bare feks gå i butikken. I går forsøkte jeg å gjøre et par ærend og klarte nøyaktig 15min på BarnasHus før jeg hadde så vondt at det bare var å kjøre hjem. Hodet vil mer enn kroppen og jeg blir gal av å være hjemme alene..

Ææææh, jeg har ikke sovet NOE i natt... Vi bor i en sånn knøttliten leilighet akkurat nå, så har sovealkove med kontordel... og samboeren har eksamensinnlevering i dag, så han har sittet og trykket på pcen i hele natt. Tastelyd og det skarpe ekle pclyset er plagsomt når man skal prøve å sove... Og kan jo ikke akkurat be han om å la være, for det er bare èn natt... og baby reagerer tydeligvis også på lyset fra PCen og stresset pappa fordi hun har vært våken og turnet i hele natt også, det pleier hun ikke å gjøre. Og hadde supervondt i bekkenet/symfysen.. :/

Og nå som han drar på skolen så kan jeg ikke sove, fordi jeg har en kake som må bakes... og den må være ordentlig avkjølt til klokka 12.30, for da må jeg ut døra. (men yay, kake til frokost!)

Våkna til skikkelig kraftig krampe i leggen som varte i ihvertfall tre minutter... Ville ikke gi seg! Aaaauuu....

Føler virkelig for å klage idag!!! Hodet vil så mye,men kroppen så forbaska lite:mad:
Er 29+5 idag å har slitt med følelsen av å få nok oksygen.Føler det presser alleveier

Må bare få der ut : møkka dritt dag!!!!!
Hjernen føles tåkete og jeg husker ca halvparten av hva jeg egentlig har gjort idag, kjennes det ut som :(
Føler meg direkte fjern !:(

Gråt i lunsjen og gråt når jeg kom hjem og tankekjør uten like :(

I dag drar mannen på jobb, å blir borte i 5 uker! Jentungen på snart 4 er i trassens beste alder. Må innrømme jeg ser mørkt på dette!

I dag drar mannen på jobb, å blir borte i 5 uker! Jentungen på snart 4 er i trassens beste alder. Må innrømme jeg ser mørkt på dette!
Det forstår jeg godt!!! Mannen reiser hjem fra hytta for å ha pokerfest i morgen og jeg er alene med en i the terrible twos.... Hipp hipp... Hater å være alene når jeg føler meg så elendig.

Det forstår jeg godt!!! Mannen reiser hjem fra hytta for å ha pokerfest i morgen og jeg er alene med en i the terrible twos.... Hipp hipp... Hater å være alene når jeg føler meg så elendig.
Enig! Er jo ikke noe problem til vanlig! Men nå har jeg hatt influensa å mye annet i over 3 uker, bekkenet tar knekken på meg bare jeg støvsuger gulvet, å jeg kan ikke prøve meg på en gåtur på asfalt. Energien er helt på bunn :/ så må innrømme at å være alene fra uke 30-35 kommer til å bli tungt! Heldigvis har jentungen barnehagen, så får fri på dagtid :)

All ære til deg som holder ut slik!!! Men har du ingen som kan avlaste deg litt innimellom?
Hvis ikke, husk å puste mellom slagene og vit at du virkelig er flink som klarer slikt <3

Enig! Er jo ikke noe problem til vanlig! Men nå har jeg hatt influensa å mye annet i over 3 uker, bekkenet tar knekken på meg bare jeg støvsuger gulvet, å jeg kan ikke prøve meg på en gåtur på asfalt. Energien er helt på bunn :/ så må innrømme at å være alene fra uke 30-35 kommer til å bli tungt! Heldigvis har jentungen barnehagen, så får fri på dagtid :)

Bhg er godt for store og små :)<3

#den følelsen når man bare har lyst til å gråte men ikke gjør det fordi man ikke vet hvorfor :(

All ære til deg som holder ut slik!!! Men har du ingen som kan avlaste deg litt innimellom?
Hvis ikke, husk å puste mellom slagene og vit at du virkelig er flink som klarer slikt <3
Takk :) jeg har en stefar, som har full jobb å biologiske barn som kommer før i rekken, å en tante som avogtil sitter barnevakt hvis jeg skal noe en kveld. Ellers er pappaen min syk av lymfekreft å angst. Mamma å min samboer er på havet. Har en ekstremt liten familie. Begge brødrene mine bor andre steder i landet, samme gjelder all svigerfamilie.
Jeg er jo vant til det, å synes det går helt OK, tilvanlig.. Akkurat nå når formen er så dårlig kunne jeg godt tenke meg litt flere som kunne hjelpe. Men men.. Det går bra til slutt :)

Takk :) jeg har en stefar, som har full jobb å biologiske barn som kommer før i rekken, å en tante som avogtil sitter barnevakt hvis jeg skal noe en kveld. Ellers er pappaen min syk av lymfekreft å angst. Mamma å min samboer er på havet. Har en ekstremt liten familie. Begge brødrene mine bor andre steder i landet, samme gjelder all svigerfamilie.
Jeg er jo vant til det, å synes det går helt OK, tilvanlig.. Akkurat nå når formen er så dårlig kunne jeg godt tenke meg litt flere som kunne hjelpe. Men men.. Det går bra til slutt :)

Kjære deg :/ du er super kvinnen du ;) respekt :)

Åh naboen måtte bare kommentere hvor mye jeg har lagt på meg i det siste. Har stått stille frem til de 6 siste ukene, og da har jeg gått opp 9 kg ellernoe.. Noe jeg ikke synes er veldig kult, så gjorde skikkelig vondt å få høre at jeg hun kunne se på ansiktet mitt at jeg "hadde gått opp skikkelig nå, og fått stor gravidnese" :/ jeg har nesten ikke spist mat/ kastet opp frem til for et par mnd siden, så er jo ikke rart at vekta skyter i været når ulvehungeren plutselig har slått inn! :P men kjipt at folk føler behov for å påpeke det når det ligger i tankene mine nok fra før (har litt ekstra på kroppen fra før av) :/ syt syt syt!

Back
Topp