Flere som ikke vet termin?

Overraskelse#3

Andre møte med forumet
Hei!

Testet positivt for 4 dager siden. Uplanlagt denne gangen, og aner ikke hvor langt på vei jeg er. Tipper mellom 6 og 8 uker, så blir spennende å se på ultralyd :P

Nr 1 prøvde vi på i 15 mnd, og nr 2 i 7 mnd. Så at litt unøyaktighet med p-piller skulle føre til dette var ikke i mine fjerneste drømmer.... Men abort er uaktuelt, så vi får ta imot og håpe det får bra med 3 små :)

Jeg vet sånn ca. Var ikke planlagt her heller :p tar første dag i siste mens som er 24 desember. Men tror terminen er et sted mellom 24 og 31 desember. Så får vi se hva dem sier 24 mai da vi skal på UL.

Høres ut som oss, dette her. Brukte lang tid på nr. 1

Denne rakkeren oppdaget jeg plutselig da kroppen var full av symptomer og digitaltesten slo ut på max.

Aner ikke hvor langt jeg er på vei nå, et sted mellom 8 og 10 uker tipper jeg. Tidlig ultralyd til uken og det skal bli godt å få svar :D

Gratulerer så mye og velkommen hit- det går nok bra selv om det ikke er planlagt :p

Jeg aner ikke jeg heller :p jeg er ca 7 uker på vei i følge det legen sa.. Han var ikke så presis, men jeg får vite med 31.mai :D Da skulle vi ta ul og måle knøttet :)

Vi får også en overraskelse. Tidlig UL viser julaften, så vi får se:) Gratulerer så mye!

Jeg vet sånn ca. Var ikke planlagt her heller :p tar første dag i siste mens som er 24 desember. Men tror terminen er et sted mellom 24 og 31 desember. Så får vi se hva dem sier 24 mai da vi skal på UL.

Skal du gå gravid i et helt år? :p

Vet heller ikke helt sikkert :) Er omtrent 6-7 uker på vei med termin alt fra 31. desember til 6 januar :p En uke fra eller til spiller jo ikke så stor rolle, men hadde vært moro å visst :)

Vet heller ikke helt sikkert :) Er omtrent 6-7 uker på vei med termin alt fra 31. desember til 6 januar :p En uke fra eller til spiller jo ikke så stor rolle, men hadde vært moro å visst :)
Jeg syns det hehe. Deilig å endelig komme til uke 12. Også kanskje man ikke er lenger enn uke 11 :p ser veldig frem til å vite 100%, men håper ikke jeg blir satt tilbake mer enn 1 uke. Mer tror jeg ikke er mulig:p

Vet ikke helt termin jeg heller pga. uregelmessig syklus, skulle jeg tatt utgangspunkt i siste mens hadde jeg vært rundt 12 uker nå, men det vet jeg ikke stemmer, så har bare tatt utgangspunkt i når jeg fikk positiv test. Var på tidlig UL i midten av uke 5, og vi så bare et svart hull med en plommesekk, så min utregning stemmer mest sannsynlig sånn ca. Skal på ny UL neste uke, i midten av uke 9, så får vite om det stemmer da :)

Ikke helt sikker på termin jeg heller, men jeg vet at jeg hadde mens 3.mars og sterkt positiv test 5.april, så jeg har tatt utgangspunkt i det. Men på grunn av amming var syklusene mine ustabile, så jeg vet ikke helt når EL var. Tipper jeg blir satt tilbake 3-4 dager. Det var en stor overraskelse her og. Vi har 3 unger nå og skulle egentlig ikke ha flere. Men nå gleder vi oss til å få to tette en gang til. :)

Back
Topp