Hvordan er kurven deres ?

Lå akkurat på strekken frem til uke 32. Har falt under og er spendt på neste måling til uken om hvor den ligger da!
 
Magen har hele tiden ligget i øvre feltet av det grønne, men veslefrøken på innsiden er 7% under kurven sin nå. Masse fostervann sa jordmor :p
 
Har vært litt "bekymret" siden mine sf har ligget helt i øvre grense for det normale avviket (grønne feltet).
Jordmor har snakket om både glukosebelastningstest og vektestimering.

På en annen kontroll hos Riksen i dag viste det seg at mini i magen vektmessig faktisk ligger litt under snittet og øvrige mål er enten på snittet eller litt under.

Så da slår jeg meg til ro med at alt er helt normalt! :happy:
Og håper videre måling viser en fin jevn kurve, uansett hvor det havner! ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1462451282.674545.jpg

Dette er min kurve, den grønne prikken er min måling i dag å de røde er combo av lege og jordmor. Baby er estimert til å ligge 7,7% under, men hun har det vist bra, og jeg kjenner mye liv <3 Men liker ikke at kurven min går nedover :(
 
Følger min egen kurve nesten øverst på det grønne :p babyen er 4% over snitt..så helt passe :)
 
Lå på streken man falt til nesten nederste på det skraverte. Måling i går viste at den er på vei opp igjen! Blir soennend om lillebrors vekt også har tatt seg opp :)
 
Jeg liggrer nå utenfor(over) det grønne feltet, så har blitt henvist til vekstkontroll :wideyed:
 
Jeg ligger rett på streken og har en mega baby i magen :p men føler kurven min :)
Så sier lite om størrelse
 
Jeg har ligget et bitte lite hakk over den røde gjennomsnittsstreken :)
 
De sier så :) 90 percentil ca.
Faren var 4,8 kg og jeg var ikke bitte liten :)
Ca 4 kg til termin sier de percentil skjemaene ,4-4.2 :)

Å jøss, ja da er hun jo litt stor :) Bare fint og sundt det da, så lenge ikke de er sånn gigantiske :p
 
Vis vedlegget 175713

Dette er min kurve, den grønne prikken er min måling i dag å de røde er combo av lege og jordmor. Baby er estimert til å ligge 7,7% under, men hun har det vist bra, og jeg kjenner mye liv <3 Men liker ikke at kurven min går nedover :(
Syns kurven din ser ut til å følge snittet jeg :) Noen over, noen under, og det er ikke akkurat en eksakt måling. Ulike folk måler også ulikt.
 
Back
Topp