Hvilken side av sengen?

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hørte på radioen her om dagen at mennesker som sover på venstre side av sengen er generelt gladere enn mennesker som sover på høyre side.

Så, hvilken side sover du på?

Ligger på venstre siden av sengen, hvis man regner fra når jeg ligger på rygg i sengen. Blir jo omvendt om man står og ser på sengen

Jeg har endelig fått tilbake venstresiden :-P måtte ligge på høyre siden da jeg var hjemme med mini :-P

Jeg sov på høyresiden (inn mot veggen), men etter kvalmen meldte sin ankomst måtte vi bytte slik at jeg har bøtta i umiddelbar nærhet. Vi blir nok å sove slik til barnet flytter på eget rom, for det er jo jeg som må opp å mate om natta.

Jeg sover på høyre side om man tenker liggende på rygg. Kan nok si jeg er generelt gladere enn samboer :p

Venstre side. Men vet ikke om det nødvendigvis stemmer for alle :)

Sover på høyre side, og er generelt happy. :p

Sover i midten med mannen på den ene siden og babyen på den andre siden ;)
Men vanligvis på venstre side, og jeg tror ikke mannen er gladere enn meg, men han gir mer faen i trivielle ting som fort kan gjøre meg mindre glad.

På venstre. Har ligget på høyre, men etter montering av ny seng endte jeg opp på venstre. Gjør meg ingenting. Er verken mer eller mindre happy ;)

I forrige leilighet sov jeg på venstre side, og i denne leiligheten sover jeg på høyre side. Tror nok den påstanden er tull.

Jeg sover alltid på den siden nærmest døren pga barna. Jeg sover lett og det har vært lett å komme seg ut og inn rommet ved graviditet når jeg må tisse eller ved amming eller generelt om barnet mitt som sover i et annet rom trenger noe.

Høyresiden er min side.

Jeg ligger på høyre (om vi tenker jeg ligger i senga) og er mye gladere enn mannen gitt :p Han er ikke en surpomp altså :p

Back
Topp