Kva slags kle kjøper du til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Vil du ha dei mest mogleg praktiske, eller at dei skal sjå finast mogleg ut? :-)
Eller kanskje ein fin kombinasjon?

Det finnes fine praktiske klær, det går jeg for og mye hjemme strikk.

Gode, myke klær som også
Skal være praktiske og se fine ut.... Her går det i newbie og hust&claire....

Ja takk begge deler!

Både lillebror på 2 uker og storesøster på 3.5 år blir kledd i pene, praktiske og behagelige klær. :)

Klær som passer og som er tøyelige.
Lang, tynn unge!

Fine og praktiske klær :) viktig at klærne er tøyelige og har mye bevegelighet, samtidig som jeg liker at klærne hans også ser fine ut :)

Kjøper jo ikke klær jeg syns er stygge, men prioriterer at de er praktiske ja. Og syns også det er et poeng å kjøpe klær som barnet selv liker, så mens hun passer slike klær så blir det en del klær med trykk og disney og greier. Husker jeg selv følte jeg var så fin med Minni Mus-genser med matchende tights til. :D

Begge deler! Klærne må være myke og i strech, skjorter og stive bukser blir aldri brukt her.

Veldig mye praktiske klær som fleece, ull og joggebukser til barnehagen og skolen.
Er for lite flink til å kjøpe finere tøy som kjoler og penskjorte o.l

Me er ein skikklig joggebukse/kosebukse-familie, så her er det heilt klart komfort framfor stil. Dongeri o.l blir kun tatt fram når me skal ut å ete, i bursdagsselskap osv.

Jeg er nok av de praktiske. Minstemor på snart tre måneder eier en del kjoler, men de er sjeldent i bruk :-) Kjole på baby er jo bare krøll? Ganske fersk som "jentemamma" så mulig det blir anderledes etterhvert.
Storebror har en del fra newbie. Syns det merket er veldig pent, og praktisk. Så kanskje en kombi da:-) men heller komfortable klær enn fine klær.

Går stort sett i hm og zara her. 2 åringen blir som regel alltid møkkete i bhg, så der går det mye i strømpebukser, fleece og joggebukser. Mest comfort.

Skolejenta er mer glad i å dolle seg opp litt, så bruker både kjole, shorts med strømpebukse, buksedresser eller skjørt. De dagene hun har gym og uteskole har hun på seg treningsklær, joggebukse eller fleece.

De har finere klær til besøk og fest også, men handler ikke merkeklær. De vokser så fort, og det slites mye.. Men sko og yttertøy brukes det mer penger på. Det må være kvalitet :-)

Blir mye joggebukse og hjemmestrikk i barnehagen, det skal være varmt, behagelig og lett å bevege seg i. Jeg synes det er masse fint og praktisk tøy å finne i butikkene :) Hjemme og i besøk kan vi bruke litt kjole og finere tøy, men som regel ikke.

Helst begge deler. :) Hjemme er det myke klær som er gode å leke i. Når vi skal noe så har han litt finere klær, men de må fortsatt være gode å bevege seg i.

Ja takk, begge deler.

Er helt forelsket i klær fra merke albababy. Slitesterke, komfortable og stilige klær. Dog en smule dyre :rolleyes: trodde aldri jeg skulle bli en av de som kjøpte merkeklær til småungene mine :shy: men ikke at det er merke som er viktig altså. Og handler klær på h&m, Cubus osv også.

En kombinasjon helst, men kjøper selvfølgelig ikke klær jeg eller ungen synes er stygge.
Men det går veldig mye i joggeklær hos største, mest praktisk og best å leke i.

Back
Topp