Skal dere ha lekegrind?

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Vi hadde ikke det sist, men har tenkt litt på om vi skal kjøpe det inn denne gangen. Babyen min sist likte godt å komme litt opp i høyden.

Skal dere kjøpe lekegrind? Evt hvorfor/hvorfor ikke?

Har ikke helt bestemt oss enda, men heller nok mest mot å kjøpe en. Har en mellomstor hund, så vil nok være greit at beibi har en egen plass å være på.

Ja skal ha det når vugga ikke lenger bør brukes. Har en på straks 3 år i hus også så da er der greit å ha lekegrind til lille slik at man får "skilt" de ved behov

Vi har kjøpt, da vi har hunder så greit å få han litt "opp i høyden" :)

Vi har kjøpt lekegrind. Tenker å bruke den som dagseng. Også tenker jeg at det er kjekt å kunne legge han i lekegrinda når jeg må på do eller lignende når han har startet å bevege seg rundt på gulvet.

Vi har den gamle leikegrinna etter jeg var lita. :) kjekt å ha med tanke på bikja og kattene. :)

Vi har rett og slett ikke plass til en. Så lurer på hva vi skal gjøre når han blir såpass stor at han aker seg rundt, og jeg skal på do. Hmmm...

Vi har rett og slett ikke plass til en. Så lurer på hva vi skal gjøre når han blir såpass stor at han aker seg rundt, og jeg skal på do. Hmmm...
Vi hadde ikke heller med første. Men da satte jeg bare baby i vippestolen på badet, baby bjørn sin. Den kom de ikke utav selv før de var store ;) da kunne jeg dusje og gå på do :)

Vi har fått en, så skal bruke den som dag seng. Når lille er for stor til å sove i den kommer vi bare til å bruke den som oppbevaringsplass av leker når de ikke brukes. Hadde ikke hatt det hvis ikke vi fikk :) da hadde vi helger hatt en vugge i stua som seng og kommode til lekene :p

Ser etter brukt Schardt nå :) Tenker det kan være greit å ha i stua så babyen kan sove oppi der en del så slipper jeg å trille ut vugga hver dag fra soverommet. God plass til å snurre seg litt rundt oppi der også når babyen blir noen måneder. Er ikke så veldig fan av å "gjerde inne" ettåringer bare for sin egen lettvinthetsskyld...

Alene på do?! :p Det kommer til å bli sjelden :D Her er jeg kun alene på do om mannen min er hjemme - eller om Jr er veldig opptatt med å leke seg på rommet sitt. Han blir 3 og kommer ofte rekende etter på do... Låse? Nei da blir det bare bråking og mas på døra :D

Alene på do?! :p Det kommer til å bli sjelden :D Her er jeg kun alene på do om mannen min er hjemme - eller om Jr er veldig opptatt med å leke seg på rommet sitt. Han blir 3 og kommer ofte rekende etter på do... Låse? Nei da blir det bare bråking og mas på døra :D
Kanskje det er derfor jeg har begynt å tisse med døra åpen etter at jeg ble gravid ;) :D Et eller annet instinkt som sier at jeg må lære meg til å gjøre det siden en sikkert ikke får være i fred på en stund... :p Vel og merke gjør jeg det kun når mannen og meg er hjemme alene og ikke når vi har besøk.

Ja, har kjøpt en brukt som så helt strøken ut til 200 kroner:)

Kanskje det er derfor jeg har begynt å tisse med døra åpen etter at jeg ble gravid ;) :D Et eller annet instinkt som sier at jeg må lære meg til å gjøre det siden en sikkert ikke får være i fred på en stund... :p Vel og merke gjør jeg det kun når mannen og meg er hjemme alene og ikke når vi har besøk.
Haha, tisser alltid med døra oppe hjemme jeg :D Har gjort det i mange år :)

Back
Topp