Har alle funnet navn nå?

Snart_mamma_til_to88

Flørter med forumet
Vi har ikke funnet noe navn ennå, har noen forslag, men er langt fra komme til noe endelig. Kjenner jeg begynner å bli stressa. Sist hadde vi navn klart bare et par uker etter oul, nå er jeg snart i uke 26:P

Neeeei, eller vi har 3 alternativer! Venter og ser hva som passer han. Kanskje de ikke er helt han noen av de:P

Nope, vi har ikke funnet navn. Blir nok ikke å finne heller før fødsel. Hadde ikke klart navn sist gang heller, men det gikk greit når gan først kom. Vi har litt vanskelig for å bli enige :o

Klarer ikke å finne navn denne gangen.. Trenger hjelp til guttenavn på S som klinger med Storm og Stella.

Nei, ikke noe enda. Men syns ikke vi har dårlig tid på det? Nesten 3 mnd igjen jo, Ihvertfall 2,5 :D

Nei, overhode ikke på plass - vi har knapt snakket om det. Men jeg syns vi har et haaaav av tid jeg da :)

Vi kommer nok til å ha noen alternativer klare før fødsel, men bestemmer oss neppe for etter fødsel sånn som sist. Da tror jeg vi bestemte oss i løpet av noen uker, og så "øvde" litt på det før vi fortalte venner og familie hva vi hadde bestemt oss for.

Denne gangen vet vi heller ikke om det kommer en gutt eller jente, så da blir det for meg litt rart å "bestemme" noe før fødsel, utover å ha noen alternativer for begge kjønn på blokka.

Vi hadde navn klart før vi ble gravid :P

Nei, og jeg stresser litt med det selv om det er lenge igjen enda. Har jentenavn, men ikke guttenavn:/ veldig vanskelig! Har også følelsen av at det blir en gutt, og han må jo få navn.

Vi hadde bestemt oss for navn til storesøster allerede i uke 18-20, denne gangen er det en liten gutt i magen, og vi syns det har vært vanskeligere å finne navn denne gangen! Men nå har vi mest sannsynlig bestemt oss(uke 26 nå), men vi har ikke sagt det til noen ennå, bare en venninne av meg som veit det :)

Hadde ikke noe navn klart før graviditeten, men vi hadde noen forslag før vi viste kjønnet. Tok litt tid etter første ul men nå har vi endelig navnet på prinsessa klart

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart før OUL så nå venter vi bare på at babyen skal komme. Er jo ikke sikkert navnet vi har tenkt på passer til gutten vår, men foreløpig har vi det klart :)

Jeg synes det går så fort denne gangen, og det skjer så mye fremover nå mot August, så jeg vet at vi kommer til å få dårlig tid. Jeg kjenner oss:P Tror bare vi skal ha et par navn klare og evt. bestemme oss når vi ser henne. Men det var det å finne et par navn da :P

Nei. Vi har funnet to navn begge liker. Men vet ikke om det blir noen av de heller. Føles greit å ha alternativer klare hvertfall, men er enda på utkikk:)

Vi hal typ 15 navn på lista, ikke i mål enda med andre ord :p

Vi hadde funnet navn, men nå er vi skikkelig vinglete. Funnet to andre navn vi liker bedre og har vel en liste på 7-8 navn som er aktuelle :)) Vi venter nok med å bestemme navn til fødselen. Er ikke sikkert noen av navnene passer :p

Back
Topp