~.:[Skravletråd]:.~

Haha ouch!
Da hadde tutlå fått klar beskjed om å finne seng igjen :-P men kanskje litt vanskeligere om begge guttene våkner opp
Problemet er jo at de ikke er trøtt. Vet selv hvor fælt det er å ligge å vri seg i senga, så ikke så mye å gjøre med det :P

Så godt å høre at alt er som det skal, noen er jo bare mindre men så lenge alt fungerer og du får god oppfølging så kommer det nok til å gå fint :) kjekt å få fint bilde med på sleng!
Godt du fikk det bekreftet og kan slappe litt av, vet du var stressa for timen idag :)

Ja, har vært veldig stresset for at noe skulle være galt, sånn utover at hun er liten. :) Men nå har jeg det litt bedre :) Og fikk et lite 3d ultralydbilde av fjeset :)

2d246349-24e6-4ffa-bbe5-0bdb11497fdf_zpshgvynsie.jpg

Åh, den har jeg hatt lyst på! Kanskje jeg må spørre kjæresten om å gi meg en sånn :p Hvordan synes du den er?

Jeg elsker den!!! Er helt avhengig hihi

Ja, har vært veldig stresset for at noe skulle være galt, sånn utover at hun er liten. :) Men nå har jeg det litt bedre :) Og fikk et lite 3d ultralydbilde av fjeset :)

2d246349-24e6-4ffa-bbe5-0bdb11497fdf_zpshgvynsie.jpg
Forstår godt det, en vil jo kun det beste for gullene våres <3
Sjekk den lille søte nasa da, så søte :-)

Jo det gikk bra hehe.. jordmor tok kontakt med sin kollega og snakket med henne ang ul imorgen og snakket om hva vi ønsket å få ut av timen osv .. så ringte hun meg noen timer senere og fortalte om at de hadde snakket sammen osv :)
Så vi får forhåpentligvis en veldig god opplevelse imorgen med noen bra bilder og 110% sikkerhet morkakens plassering ;)
Tvi tvi for morgendagen :)

Kom deg til legen!
Det er ikke noe godt å gå rundt slik, tungt nok å vær gravid og ta seg av småen din uten å vær helt ødelagt av sykdom. Håper formen bedrer seg snart :-)

Takk, ser frem til i morgen, men hun sier bare nok "du må bare hvile"...

Når har dere tenkt å pakke fødebag? Vurderer å gjøre det i dag. Må vaske ferdig noe babytøy først men. Sitter med skikkelig vonde kynnere, vond rygg og håper ikke dette er starten på noe slik som sist når jeg nesten fødte på akkurat samme tid.... Har enda ikke fått somlet meg til spesielt med innkjøp til snuppa i magen men nå lurer jeg på om jeg ikke må i hvertfall ha vugge, fødebag, og nyvaskede klær klart :) akkurat som om kroppen prøver å gi meg et forvarsel.....

Når har dere tenkt å pakke fødebag? Vurderer å gjøre det i dag. Må vaske ferdig noe babytøy først men. Sitter med skikkelig vonde kynnere, vond rygg og håper ikke dette er starten på noe slik som sist når jeg nesten fødte på akkurat samme tid.... Har enda ikke fått somlet meg til spesielt med innkjøp til snuppa i magen men nå lurer jeg på om jeg ikke må i hvertfall ha vugge, fødebag, og nyvaskede klær klart :) akkurat som om kroppen prøver å gi meg et forvarsel.....
Oisann. Har også tenkt å gjøre det denne uka, selv om jeg fødte til termin sist og det er ikke noe tegn her heldigvis:) kjøpte ammetopper i går, tenkte å vaske de før jeg pakker.

Når fødte du sist da?

Sikkert lurt å ha baggen klart hvis du har risiko for tidlig fødsel.

Fødte til termin men det var bare flaks. I uke 28 satte fødselen i gang med 1 mm igjen av livmorhalsen og åpning. Men de klarte å stoppe det. Lå på sykehuset i 10 dager før jeg fikk reise hjem med streng beskjed om å holde meg i ro. Denne graviditeten startet fødselen i uke 21 men heldigvis dabbet riene av og de hadde bare effekt på 3 cm av livmorhalsen.. Jeg er erklært en tikkende bombe hehe.... Har også risikosvangerskap. Har følt meg tiltakende dårlig i det siste. Vært 100% sykemeldt siden jeg fant ut jeg var gravid

Det beste med sykt barn må være når de spyr på deg (les i kløften), så du bare kjenner det renner varmt nedover puppene og magen..

Det beste med sykt barn må være når de spyr på deg (les i kløften), så du bare kjenner det renner varmt nedover puppene og magen..
Ughhh! God bedring til småen.
Fikk skikkelig flashback til første bursdagen til snuppa.. Hadde fått en liten smash kake på dagen og ble vekket på natta av at hun spydde meg rett i fleisen... Er så ekkelt!

Ughhh! God bedring til småen.
Fikk skikkelig flashback til første bursdagen til snuppa.. Hadde fått en liten smash kake på dagen og ble vekket på natta av at hun spydde meg rett i fleisen... Er så ekkelt!
Ja, haha huff.. Han blir like sjokkert selv hver gang han kaster opp. Så blir han skikkelig lei seg for at han har "søla".

Back
Topp